امروز:31 فروردین 1403

قالب جدید اینستاگرام رونمایی می شود

قرار است ظاهر سایت اینستاگرام تغییر دهد و ظاهر جدیدی پیدا کند . در این هفته طراحی وب سایت اینستاگرام برای موبایل و دسک تاپ تغییر می کند و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود . از جمله این که عکس ها بزرگتر نشان داده می شود و تغییراتی نیز در صفحه پروفایل کاربران ایجاد خواهد شد .

 

Desktop-Profile.0.0

با تغییرات جدید اینستاگرام خبری از عکس های کوچک در صفحات پروفایل نخواهد بود و عکس ها با سایز و کیفیت بیشتر نمایش داده می شود .

با آریامونز همره شوید …

هدف از تغییر وب سایت اینستاگرام این است که ظاهر سایت شبیه به اپلیکیشن آن شود و به کیفیت و سایز عکس ها افزوده شود . با انجام تغییرات عکس های کاور در بالای صفحه حذف می شود و عکس های پروفایل گرد می شود اما تصاویر دیگر گرد نخواهد بود .
صفحه پروفایل سایت جدید اینستاگرام شبیه به صفحه مشبک سایت VSCO خواهد شد . با استقبالی که کاربران از اینستاگرام کردند باعث شد که این سایت آپدیت شود تا فضای بهتری را در اختیار عکاسان و کاربرانش قرار دهد تا بتوانند آثار و عکس های حرفه ای و موردعلاقه خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کنند .

در سایت جدید اینستاگرام در طراحی فید دسکتاپ و پروفایل تغییرات و آپدیت های مشابه ای انجام خواهد شد و قالب جدید سایت روی صفحات هشتگ موجود خواهد بود. این طراحی آغاز شده است و تا پایان هفته برای همه کاربران رونمایی خواهد شد .

منتظر قالب جدید و آپدیت شده این شبکه اجتماعی پرطرفدار باشید .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم