امروز:1 اردیبهشت 1403

امکان پسورد 6 رقمی در گوشی های آیفون

شرکت اپل ویژگی های جدیدی که ارائه می دهد را به وضوح بیان نمی کند اما در کنفرانس WWDC15 از پسوردهای 6 رقمی خود پرده برداشت .iOS 9 به کاربران گوشی های هوشمند اپل این امکان را می  دهند که رمزهایی انتخاب کنند که 6 رقم داشته باشد و بدون حروف انگلیسی باشد .

با آریامونز همراه باشید …

 

رمز عبور برای شخصی سازی و امنیت گوشی و تبلت های شما بسیار کاربردی است و بدست آوردن رمز عبور براساس روش آزمون و خطاست و راه مشخصی وجود ندارد . در iOS دو راه برای انتخاب پسورد داشته اید و روش پیش فرض ساخت رمزهای عبور 4 رقمی بوده است که می توانست ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی باشد . در iOS می توانید کدهای عددی 6 رقمی نیز استفاده کنید که امنیت کاربران بالاتر رود . حدس رمز عبور برای افراد سودجو بسیار مشکل است زیرا بیش از 10000 تا 1000000 عدد وجود دارد که حدس ترکیب 6 رقمی از اعداد بسیار مشکل است .

IMG_0025-576x1024

در گوشی های آیفون می توانید برای رمزگذاری از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید و رمزهایی انتخاب کنید که حدس زدن را بیشتر دشوار و غیرممکن می کند .

در گوشی های آیفون علاوه بر پسورد عددی می توانید برای حفظ امنیت از تاچ ایدی استفاده کنید . اما گاهی پیش می آید که گوشی اثر انگشت شما را نمی شناسد و مجبور هستید از رمزعبور عددی خود استفاده کنید .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم