امروز:10 فروردین 1403

Rotation Manager: نرم افزار مدیریت چرخش صفحه تلفن همراه

با وجودی که در گوشی های هوشمند چرخش صفحه بصورت خودکار تعبیه شده اما برخی از اکتیو نمودن آن ناراضی هستن چرا که معتقدند گاهی صفحه به خاطر حساسیت بالای حسگر ژیروسکوپ آزاردهنده می شود. اما گاهی نیز برای استفاده از برخی نرم افزارها و اپلیکیشن ها نیازمند چرخش صفحه هستیم که در این صورت می توان با نصب یک اپلیکیشن این کار را انجام داد.

Rotation Manager یک نرم افزار است که در چرخش افقی تلفن همراه شما را یاری می دهد. با نصب این برنامه می توانید مدیریت کاملی بر چرخش صفحه داشته باشید و با آن وضعیت نمایش برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه خود  را تغییر دهید که در حالت عادی نمی توانید.

ناگفته نماند Rotation Manager قابلیت استفاده برای برنامه های سیستمی را نیز داراست. از جمله امکانات دیگر این نرم افزار اینکه شما می توانید  لانچر و قفل صفحه نمایش را دائما در حالت افقی نگه دارید تا از موبایلتان همچون یک تبلت استفاده کنید. ضمناً با تعیین جهت چرخش بعضی اپلیکیشن‎ها مثل گالری تصاویر، دیگر زحمت چپ و راست کردن موبایل را به خود نمی‎دهید و با  تعیین  وضعیت ثابت برای چرخش اپلیکیشن ها، هم در مصرف باتری و رم صرفه‎جویی می‎کنید  و هم با سرعت بیشتر و آسان‎تر کارهایتان را به پیش می برید. خوشبختانه Rotation Manager به دستگاه روت شده انیازی ندارد و میتوانید به اسانی آنرا نصب و از آن بهره ببرید.