امروز:9 فروردین 1403

مایکروسافت، اچ‌پی و Telefonica زیرساخت‌های فناوری اطلاعات نوکیا را بهبود خواهند بخشید

نوکیا قصد دارد برای توسعه دادن زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات خود با کمپانی‌های مایکروسافت، اچ‌پی و Telefonica همکاری کند همچنین نوکیا قصد دارد معماری تحت شبکه‌ی ابری خود را ارائه کند و با استفاده از این معماری و بهره‌گیری از موقعیت منحصر به فرد خود از پتانسیل IT و روابط را به صورت کامل در چنگال خود قبضه کند. هدف نوکیا فراهم کردن کیفیت برتر، سرعت بیشتر و معرفی سریع خدمات جدید خود است.

همانطور که گفته شد، مایکروسافت بوسیله‌ی سرویس‌های آژور و آفیس ۳۶۵، واسطه‌ای برای انتقال سرویس‌های فناوری اطلاعات نوکیا به شبکه‌ی ابری خواهد بود. اچ‌پی نیز رنج وسیعی از سرویس‌های فناوری اطلاعات را فراهم می‌کند و شرکت Telefonica خدمات مخابراتی نوکیا را ارائه خواهد کرد.

منفرد ایمیتزر -رئیس ارشد شبکه نوکیا، در این باره می‌گوید:

سرمایه‌گذاری‌های انجام شده باعث بالا رفتن کیفیت خدمات، سرویس‌های ارائه شده به مشتریان خواهد شد و شبکه جهانی نوکیا ساده‌تر می‌شود.

وی با ذکر اینکه این همکاری و برنامه تجدید زیرساخت طراحی شده، بزرگترین و تاثیرگذارترین برنامه توسعه فناوری اطلاعت در طول چند دهه اخیر است، گفته است:

هدف نوکیا از همکاری‌ با شرکت‌های دیگر دستیابی به یک پایه مستحکم از نرم‌افزار نسل بعدی و بهینه‌سازی هزینه‌های زیرساخت می‌باشد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.