امروز:9 اردیبهشت 1403

در بعضی از مناطق گلکسی نوت 2 به اندروید 5 بروزرسانی خواهند شد

داستان ارائه اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی نوت 2 روز به روز پیچیده‌تر می‌شود. همین چند روز پیش بود که شاخه مربوط به کشورهای حاشیه خلیج فارس سامسونگ با انتشار توئیتی اعلام کرد که اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی نوت 2 ارائه نخواهد شد و پس از آن سامسونگ اسپانیا با انتشار توئیتی گفت در صورتیکه در خلال پروسه‌ی بروزرسانی مشکلی ایجاد نشود شاهد حضور اندروید 5.0 بر روی گلکسی نوت 2 خواهیم بود. البته در این توئیت اعلام شده بود که ارائه‌ی اندروید 5.0 آبنبات چوبی مشروط به این موضوع است که در پروسه‌ی بروزرسانی مشکلی ایجاد نشود. و حالا نماینده سامسونگ در دانمارک اطلاعاتی ارائه کرده که از طریق آن می‌توان فهمید ارائه اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی نوت 2 بستگی به سیاست‌های منطقه‌ای این کمپانی خواهد داشت.

 

روز گذشته شاخه سامسونگ در دانمارک در توئیت‌های خود اعلام کرد سامسونگ بسته‌ی بروزرسانی اندروید 5.0 را برای گلکسی نوت 2 4G و گلکسی نوت 4 منتشر خواهد کرد. هر دو نسخه‌ی گلکسی نوت 2 ارائه شده در دانمارک با کدهای GT-N7100 و GT-N7105 در این کشور و در زمان‌های متفاوت، بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی را دریافت خواهند کرد.

بر همین اساس می‌توان فهمید که ارائه‌ی بسته بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی نوت 2 به سیاست‌های منطقه‌ای سامسونگ بستگی دارد و بازارهای مختلف وضعیت متفاوتی خواهند داشت و متاسفانه با توجه به توئیت‌های منتشر شده در روزهای اخیر به نظر می‌رسد گلکسی نوت 2 در ایران و سایر کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس به اندروید 5.0 بروز نخواهند شد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.