امروز:10 فروردین 1403

تصاویر مربوط به طرح مفهومی ال‌جی جی5

ال‌جی جی 4 هفته پیش معرفی شد و هنوز اخبار مربوط به این گوشی هوشمند داغ هستند و در این هیاهو امروز تصاویر رندر شده‌ای از طرح مفهومی جی 5 منتشر شده است که می‌تواند گویای این نکته باشد، ال‌جی جی 4 آن چیزی که طرفداران ال‌جی می‌خواستند نبود و حالا سعی کرده‌اند انتظارات خود از جی 4 را به این صورت به گوش ال‌جی برسانند.

 

باتوجه به تصویر مفهومی منتشر شده از جی 5، به نظر می‌رسد طرفداران ال‌جی از بدنه پلاستیکی و یا چرمی زیاد خوششان نمی‌آید و ترجیح می‌دهند گوشی‌ای با بدنه فلزی داشته باشند.

 

lg-g5-concept-3

 

 

 

طراحی این گوشی مفهومی بسیار شبیه گلکسی اس 6 اج سامسونگ است و لبه‌هایی خمیده مانند اس 6 اج دارد و این می‎تواند مهر تاییدی بر طراحی سامسونگ در اس 6 اج باشد چرا که به نظر می‌رسد کاربران ال‌جی از این کمپانی، تلفنی همانند گلکسی اس 6 اج را می‌خواهند.

 

lg-g5-concept-2

 

 

lg-g5-concept-1

 

 

البته این تصویر مفهومی از اصول طراحی ال‌جی نیز پیروی کرده است و دکمه‌های تنظیم حجم صدا و پاور در قسمت پشت گوشی قرار گرفته‌اند، همچنین نمای جلوی این گوشی از همان طراحی مینمالیستی ال‌جی پیروی می‌کند.

همانطور که از تصاویر مشخص است، این گوشی از یک بدنه فلزی مستطیلی استفاده می‎کند. همچنین میکروفون و اسپیکر مکالمه به شکلی نواری کشیده و باریک در بالا و پایین پنل جلویی این گوشی قرار گرفته‌اند. اسپیکر اصلی نیز روی لبه پایینی قرار دارد و ضخامت این دستگاه تنها ۶.۴ میلی‌متر است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.