امروز:1 اردیبهشت 1403

اکثر گوشی های اندرویدی آینده با برنامه های مایکروسافت عرضه خواهند شد

در گذشته در مورد این که مایکروسافت بر روی برنامه های اندرویدی سرمایه گذاری کرده است صحبت هایی شد. زمانی در مورد این موضوع به قط عیت رسیدیم که مناقشه ی سامسونگ و مایکروسافت با خوشی و بدون هیچ مفاد قابل توجه ای برای مایکروسافت به پایان رسید. در ادامه قطعیت زمانی که بیان شد بر روی گلکسی اس 6 و گلکسی اس  اج برنامه های مایکروسافت از پایه به عنوان برنامه سیستمی قرار خواهد گرفت به اوج خود رسید. بله مایکروسافت مناقشه و حق خود را در قبال نصب برنامه های این شرکت به صورت سیستمی به پایان رساند. پس این نشانگر اهمیت دادن مایکروسافت به اپلیکیشن های خود است. اما به نظر می رسد سامسونگ اولین شرکت بوده و مایکروسافت این چنین قراردادی را  با 11 شرکت دیگر به سر انجام رسانیده است. با آریامونز همراه باشید.

اندروید در مالکیت گوگل است و این سیستم عامل توانست به بزرگترین سیستم عامل موبایلی تبدیل شود. ویندوز نیز که حاصل دسترنج مایکروسافت است نتوانست این رقیب را از پا در آورد. اما به نظر می رسد که مایکروسافت برای اندروید هدف خود را دنبال می کند و آن تسخیر اندروید با اپلیکیشن های مایکروسافتی است. شروع این پروژه را می توان با مناقشه ی سامسونگ و مایکروسافت دانست. این مناقشه به صورت مخفی به این مناقشه پایان دادند و چندی پیش از حضور برنامه های مایکروسافت به صورت سیستم عاملی بر روی گوشی  گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج اطلاعاتی منتشر شد و به این صورت می توان به نتیجه های مناقشه پی برد.

در اطلاعات جدید مایکروسافت با 10 شرکت دیگر برای نصب برنامه های این شرکت قرار داد بسته است. یکی از شرکت های دیگری را که می توان نام برد دل است اما از بقیه شرکت ها اسمی در کار نیست و باید فقط منتظر بود.