امروز:10 فروردین 1403

دانلود کنید؛ واتس اپ با طراحی متریال آپدیت شد

واتس اپ نیز به جمع طراحان متریال پیوست. واتس اپ که تا پیش از این خود را با اندروید 5 هم گام نکرده بود در اپدیت جدید خود تحت نسخه ی ۲٫۱۲٫۳۴  واتس اپ را بر اساس متد متریال طراحی نموده است. این آپدیت به صورت رسمی در گوگل پلی قرار نگرفته است و فعلا فقط در سایت واتس اپ موجود است. با آریامونز همراه باشید.

آپدیت جدید واتس اپ در کنار طراحی متریال قابلیت تماس صوتی را نیز پشتیبانی می کند. البته تماس صوتی در گذشته و در نسخه فعلی واتس اپ موجود است.

واتس اپ در گذشته نیز امکانات متفاوتی را به برنامه ی خود اضافه کرد. یک مورد آن استفاده از واتس اپ تحت وب و بر روی کامپیوتر بود که شما می توانید روش این کار را از این مطلب بخوانید.

همچنین گفته می شود که واتس اپ در آینده شاهد ادغام هر بیش تر با فیس بوک است. همانطور که می دانید فیس بوک برای تصاحب واتس اپ هزینه ی گزافی را پراخت نمود و اینک برای استفاده از این پیام رسان جذب بیشتر کاربر قرار است فیسبوک و واتس اپ را هر چه بیشتر ادغام کند. انگونه که به گوش می رسد به نظر در فیسبوک دکمه جدیدی کنار هر مطلب اضافه خواهد شد و شما به راحتی می توانید مطلب مورد نظر خود را از طریق واتس اپ با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

لینک دریافت واتس اپ 

اسکرین شات های واتس اپ با طراحی متریال

Screenshots-from-the-Material-Design-version-of-WhatsApp

Screenshots-from-the-Material-Design-version-of-WhatsApp (1)