امروز:8 اردیبهشت 1403

قیمت تبلت تانگو گوگل نصف می‌شود

پروژه‌ی تانگو یکی از پروژه‌های عجیب گوگل که البته به فاز اجرایی هم رسید. این پروژه مربوط به دستگاهی است که از سنسورهای متعددی بهره می‌برد که در هیچ‌یک از گوشی‌ها یا تبلت‌های دیگر به کار نرفته‌اند. سنسورهایی که به درک کامپیوتری و نقشه‌برداری سه‌بعدی کمک بزرگی می‌کنند. حالا گوگل تصمیم گرفته است قیمت این دستگاه را نصف کند تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

برای داشتن این محصول باید دعوتنامه داشته باشید و گوگل پیش از این برای توسعه دهندگان دعوت نامه ارسال کرده بود و با اینکه دارندگان دعوت نامه می‌توانستند این محصول را خریداری کنند اما حالا گوگل قیمت آن را به نصف کاهش داده است تا توسعه دهندگان ترغیب شوند از دعوتنامه خود استفاده کنند و این محصول را از گوگل بخرند.

 

 

Project-Tango-tablet-main

 

 

گوگل در ایمیلی که به دارندگان دعوتنامه‌ی پروژه‌ی تانگو که هنوز اقدام به خرید آن نکرده‌اند ارسال کرده است گفته است دلیل کاهش قیمت، قرار گرفتن این دستگاه در اختیار عده‌ی بیشتری از توسعه‌دهندگان است تا در مرحله‌ی بعد طیف گسترده‌تری از کاربران قادر به خرید آن باشند بنابراین اگر شما علاقمند به خرید تبلت تانگو هستید اندکی دیگر منتظر بمانید چراکه به نظر می‌رسد عرضه‌ی آزادتر این محصول بزودی در دستور کار گوگل قرار خواهد گرفت.

 

تبلت تانگو که تا پیش از این 1024 دلار قیمت داشت، اکنون تنها با قیمت 512 دلار به فروش می‌رسد. این تبلت قادر است بصورت بلادرنگ به تهیه نقشه‌های سه‌بعدی از فضای اطراف بپردازد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.