امروز:8 اردیبهشت 1403

تصاویر جدید از ساعت هوشمند موتورولا با اسم رمز Smelt ؛ نسل جدید موتو 360

در گذشته تصاویری از ساعت جدید موتورولا منتشر شد. این ساعت که باید به عنوان جایگزین جدید موتو 360 به آن نگاه کنیم اطلاعات زیادی را برای مخاطبان به جز عکس نداشت. اما اینک یک بررسی های مختلفی در مورد جایگاه این دستگاه که مورد تست قرار گرفته و مشخصات تقریبی آن نیز فاش شده است. با آریامونز همراه باشید.

در سال گذشته موتورولا از موتو 360 خود که ساعتی زیبا بود پرده برداشت. نسل بعدی این ساعت باید در سال پیش رو معرفی شود. در سال گذشته تصاویری از این ساعت منشر شد. اما امروز اطلاعات دقیق تری از مکان تست این ساعات و نام رمز این ساعت منتشر شده است. ساعت جدید موتورولا با نام رمز Smelt در حال تولید است و این کلمه به معنای فلز مذاب است.

moto 360-v2

 

موتورلا ساعتی که مورد تست قرار گرفته است دارای اندروید ور 5.1 می باشد و جایگاه تست این ساعت هوشمند نیز در شهری نزدیک شیکاگو به نام موندلین بوده است. این ساعت دارای رزولوشن 360 در 360 می باشد و پردازنده ی آن   armeabi-v7a می باشد که همانگونه که از اسم آن مشخص است از تکنولوژی ARM v7  بهره می برد.

طراحی این دستگاه در گذشته بسیار خوب بود و یک ساعت هوشمند زیبا را در کنار خود با موتو 360 تجربه کردیم. همچنین در آریامونز بررسی موتو 360 را به صورت ویژه برای شما قرار دادیم. که می توانید از این مطلب آن را بخوانید.