امروز:9 اردیبهشت 1403

تصاویر جدید از اچ تی سی ام 9 پلاس ؛ اچ تی سی ام 9 پلاس با دکمه ی هوم

گوشی وام ام 9 پلاس یکی محصولات جدیدی است که به زودی و در مراسم روز چهارشنبه ی اچ تی سی معرفی خواهد شد. گوشی جدید اچ تی سی اچ تی سی ام 9 پلاس یا M9+ نام دارد که شایعات پیرامون آن از قبل از معرفی گوشی اچ تی سی ام 9 تا با حال ادامه دارد. تصاویر اچ تی سی ام 9 پلاس در گذشته نیز منتشر شده بود و اینک نیز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعت گذشته اچ تی سی قرار است اچ تی سی ام 9 پلاس خود را در مراسم More than One خود در کنار چند محصول دیگر معرفی کند. همانطور که می دانید در سال جدید معرفی دو مدل از یک پرچم دار در دو سایز مرسوم شده است و می توان اغاز گر آن را آیفون دانست. به هر حال در کنار اچ تی سی وان ام 9 پلاس باید منتظر گوشی اچ تی سی وان ای 9 و ای 9 پلاس نیز باشیم.
htc one m9 plus1

 

بر اساس شایعات اچ تی سی ام 9 پلاس قرار است از سنسور اثر انگشت پشتیبانی کند همچنین اینگونه که در تصاویر منتشر شده معلوم است این گوشی به دکمه ی هوم نیز مجهز خواهد بود و به نظر این طراحی برای پشتیبانی از سنسور اثر انگشت باشد. همچنین سایز این گوشی 5.2 اینچی خواهد بود و از تراشه ی مدیا تک MT6795 بهره خواهد برد و مانند برادر کوچکتر خود از اسنپدراگون 810 استفاده نخواهد کرد. رم این گوشی یک رم 3 گیگابایتی خواهد بود و و دوربین آن همانند دوربین اچ تی سی ام 9 یک دوربین 20 مگاپیکسلی خواهد بود.