امروز:9 اردیبهشت 1403

اپل واچ تنها 2 گیگابایت حافظه ی در دسترس دارد

اپل واچ دو روز پیش در مراسم Spring Forward اپل معرفی شد. این ساعت 6 ماه پیش نیز در مراسم رونمایی از آیفون نیز معرفی شده بود اما این معرفی معرفی آخرین تغییرات و ان چیزی است که قرار است به زودی وارد بازار شود بود. در این مراسم به بررسی باتری این ساعت هوشمند صحبت هایی شد و اپل مقدار عمر باتری با یک بار شارژ را 18 ساعت اعلام کرد. در ادامه زیر مشخصات باتری نیز معلوم شد. در مطالب گذشته به بررسی قیمت اپل واچ و قیمت بند های آن پرداختیم. همچنین در بررسی ای مشکلات اپل واچ را برای شما آشکار ساختیم. اینک زمان ان است که درباره ی حافظه ی اپل واچ صحبت کنیم. با آریامونز همراه باشید.

اپل در کنفرانس اسپرینگ فوروارد بیان نمود که حافظه داخلی اپل واچ 8 گیگابایت می باشد. اما در جدیدترین اخبار حافظه ی در دسترس اپل واچ 2 گیگابایت می باشد. شما می توانید از این دو گیگابایت برای ذخیره ی موسیقی استفاده کنید و همچنین می توانید 75 مگابایت عکس را بر روی اپل واچ خود بریزید. پس نباید از اپل واچ خود به عنوان یک وسیله به تنهایی برای کار های مختلف استفاده کنید.

البته باید بدانید که اپل واچ  می تواند اهنگ های آیفون شما را به صورت استریم پخش کند. البته یک نکته ی دیگر استفاده از  آیکلود می باشد که می تواند این محدودیت را کاهش دهد.

در کل می توان گفت که در اپل واچ شما می توانید فقط 200 قطعه اهنگ و 100 عکس بریزید و اینگونه اپل جا را برای خرید آیپاد باز می گذارد.

 

اشتراک گذاری