امروز:14 اردیبهشت 1403

تیزر تبلیغاتی هوآوی P8 ؛ باتری P8 قدرتمند تر از گذشته

گوشی پی 8 (Huawei P8)هوآوی به زودی معرفی می شود. این گوشی هوآوی به احتمال زیاد برایک تر از پی 7 خواهد بود. این شرکت که قرار است به زودی گوشی پی 8 (Huawei P8)خود را معرفی کند در تیزری این معرفی را خبر می دهد. کمپانی هوآوی در این تیزر به یک ویژگی مهم گوشی خود یعنی پی 8 (Huawei P8)اشاره کرده است و آن نیز باتری آن است. با آریامونز همراه باشید.

هوآوی در تیزر تبلیغاتی که در اکانت شبکه ی Wibo (شبکه اجتماعی چینی) پخش کرده است از معرفی نزدیک پی 8 (Huawei P8)خبر می دهد. در این تیزر تبلیغاتی هوآوی به یک چیز اساسی پی 8 (Huawei P8)اشاره می کند. نکته ی مهم این تیزر باتری پی 8 (Huawei P8)می باشد. گوشی پی 8 (Huawei P8)هوآوی بر اساس این تبلیغ قرار است با باتری خوبی به بازار بیاید. البته استفاده از باتری قوی زیاد متناسب با پی 8 (Huawei P8)نخواهد بود. زیرا همانطور که می دانید پی 7 هوآوی بسیار باریک  بود و بر اساس همان طراحی هوآوی باریکی را فدای باتری قدرتمند نخواهد کرد زیرا برای استفاده از باتری قدرتمند نیاز به مکان کافی و ضخامت بیشتر است. پس بر همین اساس باید منتظر بهینه شدن بیشتر سیستم عامل اندروید پی 8 (Huawei P8)باشیم. سیستم عامل هوآوی پی 8 (Huawei P8)هم به روز بوده و از اندروید لالی پاپ استفاده خواهد کرد.

هوآوی زمان رونمایی این گوشی را 15 آوریل مصادف با 26 فروردین اعلام کرده است. انتظار می رود پی 8 (Huawei P8)هوآوی از 3 گیگابایت رم بهره ببرد و هسته ی این گوشی هسته ی 8 هسته ای کرین 930 باشد. در مورد نمایشگر هم نمایشگر 5.2 اینچ پیش بینی می شود. با آریامونز همراه باشید.