امروز:10 اردیبهشت 1403

شایعه: دوربین سلفی اچ تی سی وان ام 9 پلاس 13 مگاپیکسل خواهد بود

اچ تی سی در هفته ی گذشته در MWc 2015 از دستگاه htc one M9 پرده برداشت.در خبر های قبل از معرفی این دستگاه به نظر می رسید که اچ تی سی وان ام 9 پلاس در کنار اچ تی سی وان ام 9 معرفی شود اما این اتفاق نیافتاد . بعد از آن به نظر می رسید که این گوشی در حد شایعه بوده است اما شایعات هنوز ادامه دارند و باید منتظر یک اچ تی سی وان بزرگتر و با نام وان ام 9 پلاس باشیم. با آریامونز همراه باشید.

اچ تی سی وان پلاس بنا به شایعات قرار بود مانند اچ تی سی وان ام 9 از یک دوربین 4 مگاپیکسل از نوع الترا پیکسل برای دوربین سلفی استفاده کند اما در جدید ترین اخبار به نظر می رسد اچ تی سی در تصمیم خود تجدید نظر کرده است.

در جدیدترین اطلاعات گفته می شود که اچ تی سی در ام 9 پلاس خود از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و باید با دوربین آلتراپیکسل خداحافظی کنیم. چند روز پیش نیز تصاویری از اچ تی سی وان ام 9 لو رفت که می توانید از این قسمت آن را ببینید.

گوشی اچ تی سی وان ام 9 پلاس با صفحه ای بزرگتر عرضه خواهد شد و باید منتظر عرضه ی رسمی این گوشی باشیم. چند روز پیش نیز تصاویری از اچ تی سی E9 لو رفته بود. این گوشی نیز مانند M9 می باشد با تفاوت در ظاهر و ارزان تر از آن.