امروز:1 اردیبهشت 1403

گوگل تالک از فردا تعطیل خواهد شد؛ Hangouts تصرف کننده ی قطعی

گوگل برای اینکه سرویس جدید خود را همگانی کند سرویس گذشته ی خود را از فردا تعطیل خواهد کرد. گوگل که Hangouts را جایگزینی برای talk منتشر کرد اینک قصد دارد تا کاربران تالک را که مایل نبودند از Hangouts استفاده کنند به استفاده از این برنامه تشویق کند. با آریامونز همراه باشید.

با آمدن برنامه های جدید اصولا افرادی هستند که نسخه ی قبلی برنامه را بیشتر دوست دارند. برای مثال ویندوز 8 هیچوقت جایگاه خود را در بین کاربران پیدا نکرد. زیرا اصولا بسیار با تغییر مخالفند. این موضوع در زمینه ی Hangouts نیز صادق است و افرادی talk را به این برنامه ترجیح می دهند و هنوز از این برنامه استفاده میکنند. دلایل مختلفی برای انجام این کار وجود دارد یکی از آنها قابلیت پنهان شدن درتاک می باشد اما به هر حال باید بدانید که Hangouts بسیار پیشرفته تر است و گوگل نیز امروز از غیر فعال شدن talk سخن گفت. این کمپانی گفته است که از فردا این برنامه برای کاربران ویندوز بسته خواهد شد و کاربران در صورت تمایل می توانند از برنامه های Trillian و Pidgin استفاده کنند. اما گوگل در مورد این برنامه گفته است که هیچ تضمینی در باب امینت این پیام ها بر عهده ندارد.

به نظر می رسد که کاملا نسل talk به پایان رسیده است و Hangouts به طور کامل جایگاه این پیام رسان را خواهد گرفت. در مورد Hangouts نیز بهتر است بدانید که استفاده از این پیام رسان شما را مجبور به استفاده از کروم می کند.