امروز:31 فروردین 1403

قابلیت سلامت در نسخه ی اول اپل واچ حذف خواهد شد

اپل در آیفون 6 خود ویژگی های سلامت و اپلیکیشن Health را اضافه کرد. در کنار ایفون 6، اپل واچ نیز معرفی شد. این ساعت هوشمند قرار بود که 10 سنسور برای سلامت در ساعت هوشمند اپل،اپل واچ، قرار گیرد. اما در اطلاعات جدید به دلیل ناسازگاری این سنسور ها حدف خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش وال استریت جورنال اپل در ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سنسور های سلامت را حذف خواهد کرد.اپل در گذشته در تلاش بود تا ویژگی های سلامت را در ساعت هوشمند خود جا سازی کند اما به دلیل ناسازگاری سنسور ها این قابلیت در نسخه عرضه شده در ماه آوریل نخواهد بود و باید منتظر اپل واچ های آینده باشید. ویژگی های سلامت ساعت هوشمند اپل قرار بود شامل اندازه گیری میزان اکسیژن خوت، فشار خون و ضربان قلب و میزان استرس باشد. و با توجه به این که اپل به این مورد توجه خود را کم کرده است باید منتظر باشیم که این ویژگی را در ساعت های بعدی اپل ببینیم.

تیم کوک،مدیر عامل اپل، در هفته گذشته هدف از اپل واچ را تغییر در سبک زندگی کاربران اعلام کرد. از اپل واچ باید ویژگی هایی نظیر ارسال و دریافت پیام، سیری، اپل پی و برنامه های ارتباطی دیگر را انتظار داشت. اپل واچ در ماه آوریل به بازار خواهد آمد.

اشتراک گذاری