امروز:4 اردیبهشت 1403

مایکروسافت زمان حضور در نمایشگاه بارسلون را اعلام کرد

کنگره موبایل بارسلون نزدیک است و شرکت های در پی فرستادن دعوتنامه و یا اعلام حضور هستند. چندی پیش سامسونگ دعوتنامه ی معرفی گوشی خود را منتشر کرد حالا نوبت ردموندی هاست تا زمان و حضور خود را در کنفرانس MWC 2015 بارسلون اعلام کنند. مایکروسافت به صورت رسمی این حضور را اعلام کرده است و زمان آن را دوم تا پنجم مارس ذکر کرده است. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت یکی از غول های دنیای تکنولوژی اینک زمان حضور خود در نمایشگاه بارسلون 2015 را اعلام کرد. طی اعلام مایکروسافت این حضور از دوم تا پنجم مارس خواهد بود که این تاریخ برابر با یازدهم تا چهاردهم اسفندماه می باشد.

مایکروسافت همچنین زمان معرفی محصولات جدید خود را روز دوم مارس برابر با یازدهم اسفند ساعت 8:30 به وقت محلی اعلام کرده است. طبق شایعات باید منتظر معرفی یک گوشی جدید از خانواده ی لومیا به نام لومیا 1330 و گوشی رده پایین و ارزان قیمت مایکروسافت باشیم.

آریامونز پوشش ویژه ای از این مراسم خواهد داشت و وبلاگ نویسی آنلاین از مراسم معرفی محصولات و بررسی محصولات ارائه شده در نمایشگاه بارسلون خواهد داشت. با آریامونز و MWC 2015 بارسلون همراه باشید تا اخرین مطالب تکنولوژی درباره اخرین محصولات تکنولوژی را با ما بخوانید.