امروز:15 اردیبهشت 1403

سامسونگ بیشترین عرضه کننده تلفن همراه در هند بر اساس جدیدترین تحقیقات; اما در حال از دست دادن پادشاهی

هفته ی قبل canalys مدعی شد که در تحقیقات خود از بازار، سامسونگ سلطه ی خود را بر بازار تلفن های هوشمند در  هند را از دست داده است. اما سامسونگ این را ادعا ی دروغین دانست و گفت هنوز در صدر هند است. اما GFK India اخیرا تحقیقی انجام داده است که و حرف سامسونگ را اثبات کرده است. هنوز سامسونگ در صدر عرضه کنندگان تلفن های هوشمند هند قرار دارد. با آریامونز همراه باشید.

GFK India طی تحقیقی اثبات کرد که سامسونگ هنوز در صدر عرضه کنندگان تلفن هوشمند هند می باشد و اعتراض این کمپانی به جا بوده است.

بر اساس این تحقیقات سهم سامسونگ در بازار تمام گوشی های هند در ابتدای سال 2014 رقمی برابر 20.3 بوده است و در پایان این سال به 16.5 کاهش یافته است. در حالی که در گزارشی که ادعا شده بود سامسونگ به زیر کشیده شده است شرکت برتر مایکرومکس بود در حالی که در این گزارش این شرکت در کنار نوکیا هر کدام 13.3 درصد از بازار گوشی های هند را در دست دارند.

اما انگونه که از این اطلاعات بر می آید این شرکت در حال از دست دادن برتری خود می باشد.

در ادامه ی این گزارش سامسونگ در بخش گوشی های هوشمند نیز با نزول زیادی روبه رو بوده است و از 43.2 در ابتدای سال 2014 به 29.3 رسیده در حالی مایکرومکس رقیب سرسخت سامسونگ در هند از 17.5 به 18.9 درصد رشد داشته است.