امروز:9 اردیبهشت 1403

مک بوک ایر جدید به احتمال زیاد در 24 فوریه معرفی خواهد شد

تا به حال خبر های زیادی پیرامون Macbook جدید اپل به گوشی رسیده است اما جدیدترین اطلاعات نشان می دهد که اپل قصد دارد تا این مک بوک را در 24 فوریه معرفی خواهد شد. طبق گزارشات رسیده این مک بوک تغییرات زیادی نخواهد کرد و به نظر می رسد که تنها در پردازنده ی آن شاهد بروزرسانی توسط اپل باشیم. البته شاید مک بوک پرو نیز در این رویداد معرفی شود اما به نظر می رسد برای دیدن مک بوک پرو باید چند ماه دیگر نیز صبر کنیم. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که در مقدمه ذکر شد مک بوک ایر جدید با تکنولوژی هسته ی پیشرفته تر و کمی کاستومایز شده وارد بازار خواهد شد. این مک بوک از سری مک بوک ایر اپل خواهد بود و با توانایی انتخاب بیشتر رم و حافظه ی SSD وارد بازار خواهد شد. این کاستومایز و توانایی انتخاب برای خرید های اینترنتی از سایت فراهم خواهد بود اما می توان نتایج آن را در بازار دید.

در اطلاعات گذشته دیدید که زمزمه هایی از استفاده اپل از پردازنده ی خود بود و این را باید به دلیل عرضه ی دیر هنگام  و با تاخیر پردازنده ی جدید اینتل دانست. پردازنده ی جدید اینتل در سال 2014 تکمیل شد و در نمایشگاه CES 2015 به صورت رسمی رونمایی کرد. در ماه گذشته اپل سیستم تولید مک بوک های خود را با پردازنده ی 14 نانومتری با تکنولوژی Broadwell به روزرسانی کرد. همچنین در ماه آوریل اپل قیمت مک بوک ایر خود را کاهش داد و شما به راحتی می توانید مک بوک ایر را با قیمت ۸۹۹ دلار خریداری کنید.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم این خبر به واقعیت می پیوندد یا شایعه ای بیش نیست

اشتراک گذاری