امروز:1 اردیبهشت 1403

مایکروسافت با اپ هایی برای iOS و اندروید در پی حضور در همه جا می باشد; بیش از 100 برنامه تا کنون

مایکروسافت با ویندوزفون نتوانست رقیبی جدی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS با شد و این دو سیستم عامل همچنان در تسخیر دنیای گوشی های هوشمندند. اما به نظر می رسد مایکروسافت علاوه بر سیستم عامل به برنامه های گوشی های هوشمند نیز روی اورده است و تا کنون برای iOS و اندروید بیش از 100 برنامه راهی فروشگاه های اپ استور و گوگل پلی کرده است. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت با وجود رقیبان اندرویدی و ios نتوانست جایگاه مناسبی در سیستم عامل موبایل به دست آورد. اما این شرکت قصد دارد تا Mobile-First,Cloud-First شعار همیشگی خود را محقق سازد و به دنیای موبایل و ارائه ی اپلیکیشن های موبایل علاوه بر ویندوز فون روی بیاورد. یکی از کارشناسان مایکروسافت در این مورد و عرضه برنامه های موبایل برای سیستم عامل های دیگر اینگونه بیان می کند که این سیاسیت حضور در همه جا ی مایکروسافت است.

مایکروسافت تا کنون بیش از 100 برنامه برای این دو پلتفرم طراحی کرده است و در فروشگاه های اپ استو و گوگل پلی قرار داده است. این برنامه ها شامل اسکایپ و یامر نمی شود و این دو برنامه توسط توسعه دهنده ی دیگری عرضه شده است و به نام مایکروسافت نمی باشد.

همانگونه که در بالا مشاهده می کنید نموداری از عرضه ی برنامه ios و اندروید توسط مایکروسافت در سال های مختلف می باشد. اما به نظر شما ایا تعداد زیاد اپ به پیشرفت و موفقیت کمک می کند یا خیر؟

 

اشتراک گذاری