امروز:9 اردیبهشت 1403

کانن دوربین سوپرزوم جدید SX410 IS را معرفی کرد

امروز روز معرفی شرکت کانون است. این کمپانی امروز جدیدترین دوربین های خود را معرفی نمود. در این بین می توان به دوربین  PowerShot G3 X اشاره کرد. همچنین این شرکت دو دوربین 50.6 مگاپیکسلی خود را به نام ۵Ds و ۵Ds R را نیز معرفی کرد. در ادامه ی این محصولات محصول دیگری از کمپانی کانن معرفی شد. این دوربین از سری سوپر زوم این شرکت است و با نام SX410 IS معرفی شد. این نسخه در ادامه ی نسخه ی SX400 IS وارد بازار شده است و با لنز بزرگتر و سوپر زومی بیشتر عرضه شده است. با آریامونز همراه باشید.

canon امروز دوربین جدید از خانواده ی super-zoom را معرفی کرد. این مدل که SX410 IS نام دارد در ادامه ی این سری و بعد از مدل SX400 IS آمده است. این دوربین از سوپر زوم لنزی بهتر از مدل قبلی خود بهره گرفته است. زوم اپتیکال این دوربین کانن 40X می باشد. سنسور SX410 IS یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی است. از امکانات دیگر این مدل می توان  به ضبط فیلم اچ دی اشاره کرد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که کانن برای این مدل دوربین از WiFi یا NFC استفاده نکرده است.

Z-CANON-SX410-BACK-PR

قیمت این دوربین نسبت به دوربین قبلی این سری 30 دلار افزایش یافته است و به 280 دلار رسیده است. قرار است SX410 IS در اواسط ماه اسفند راهی بازار شود.با آریامونز همراه باشید.

اشتراک گذاری