امروز:8 اردیبهشت 1403

سرعت تایپ کردنتان را تست کنید!

سرعت تایپ کردنتان را تست کنید! 12

مطمئنا شما هم با مطالب زیادی برخورد کرده اید که روش تایپ ده  انگشتی را آموزش می دهند و یا روش بالا بردن سرعت تایپ را و یا چگونه یک تاپیست موفق باشیم. حتی شاید شما یکی از علاقه مندان تایپ کردن باشید و دنبال کننده این آموزش ها هستید. حتی گروه آریا مونز هم در مطلب ” کاملترین آموزش تایپ سریع و حرفه ای” به اموزش سریع تایپ کردن و درست تایپ کردن پرداخته است.

تایپ

اما همانطور که می دانید طبق قوانین آموزشی در دنیا هر آموزشی باید با یک امتحان مورد سنجش قرار گیرد تا کارآیی آن مشخص شود. آموزش تایپ هم نیاز به امتحان کردن دارد تا شما حد و مرز خودتان را بشناسید !!! و برای بهتر شدن خودتان تلاش کنید. اما با وجود اموزش های بسیاری که در اینترنت در باره تایپ سریع موجود هست اما روش های کمی برای سنجش سرعت تایپ موجود می باشد. اما در این مطلب ما در گروه آریامونز قصد داریم به شما یک روش برای امتحان کردن و به سنجش گذاشتن سرعت تایپ را معرفی کنیم. با ما باشید.

تایپ

یکی از مهارت های کار با کامپیوتر تایپ کردن است که داشتن سرعت بالا در تایپ کردن خود یک هنر محسوب می شود. در اینجا ما قصد داریم که روش به محک گذاشتن افرادی که ادعا سرعت دارند را معرفی کنیم. یکی از سایت هایی که سرعت تایپ افراد را آزمایش می کند سایت 10fastfingers هست که سایت کامل و خوبی برای افراد مبتدی تا حرفه ای می باشد. یکی از ویژگی های خوب این سایت پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا از جمله زبان فارسی است که می تواند خبری خوشحال کننده برای کاربران و تایپیست های ایرانی باشد.

تایپ

از دیگر قابلیت های این سایت مسابقات تایپ است که متأسفانه به علت حضور کم کاربران ایرانی معمولا مسابقه ای در زبان فارسی موجود نیست.

برای شروع به آدرس www.10fastfingers.com  بروید. در صفحه اصلی با دو گزینه Test & improve your typing speed (بهبود سرعت تایپ) و Typing Competition (رقابت های تایپ کردن) رو برو خواهید شد.

تایپ

 

همانطور که گفتیم در بخش Typing Competition معمولا رقابتی به زبان فارسی در دسترس نیست بنابراین ابتدا وارد قسمت Test & improve your typing speed شوید. یکی دیگر از ویژگی های این سایت این است که حتی بدون عضویت در آن می توانید سرعت خود را در تایپ کردن امتحان کنید ولی عضویت در این سایت به اندازه ای راحت و سریع است که ما به شما پسشنهاد می دهیم حتما این کار را انجام دهید. برای عضویت در این سایت بر روی قسمت  Login / Create a Account کلیک کنید.

 

تایپ

همانطور که می بینید شما می توانید به وسیله حساب های کاربریتان در گوگل یا فیس بوک و یا تویتر وارد این سایت شوید و اگر در هیچ کدام از سایت های بالا حساب کاربری ندارید بر روی دکمه سبز رنگ create your account کلیک کنید. در اینجا فرمی شامل 4 فید برای شما باز می شود که با تکمیل این فرم شما در سایت عضو می شوید.

تایپ

از فواید عضویت در این سایت این است که تمام تلاش های شما ذخیره می شود و برای شما نمودار پیشرفت رسم می شود و …. .بنابراین اگر شما می خواهید تغییرات خودتان را طی استفاده از این سایت بررسی کنید حتما در آن login کنید.

در صفحه اول و در قسمت بالایی صفحه شما می توانید نوع کاری که می خواهید در این سایت انجام دهید را انتخاب کنید و در نوار کناری آن می توانید زبان سایت را انتخاب کنید ( دقت داشته باشید در اینجا فقط زبان سایت را انتخاب می کنید و برای تغییر زبان نوشته ها و تست باید از نوار باز شونده بالای قسمت تست تایپ اقدام کنید.

تایپ

شما می توانید برای مشاهده نمودار آنالیز کاری خودتان و همچنین اصلاعات دیگر بر روی نام خود که در گوشه بالایی سمت راست سایت قرار دارد کلیک کنید و از آنجا وارد پروفایل شوید.

تایپ

تایپ

همچنین پس از انجام هر تست در یک جدول مختصر اطلاعاتی در مورد تستی که الان داده اید از قبیل سرعت تایپ کلمات در دقیقه تعداد کلمات غلط تایپ شده و ….را به شما گزارش می دهد.

تایپ

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.