امروز:12 اردیبهشت 1403

شاید گلکسی تب 5 با نمایشگر 9.7 اینچی وارد بازار شود

چندی است که تبات های جدیدی از سامسونگ معرفی نشده است حداقل از خرداد تا کنون تبلت جدید ندیدم. حالا باید منتظر تبلت های جدید ایت شرکت باشیم. ماه گذشته در مورد دستگاه جدید با مدل SM-T555 با خبر شدیم که سامسونگ در حال کار بر روی آن است. اما اسم و صفحه نمایش و … مشخص نبود. اما جدیدا سایت رهگیری اینترنتی هندی به نام Zauba از صفحه نمایش این تبلت خبر داده است. طبق پیش بینی های انجام گرفته نام تبلت جدید می توانید گلکسی تب باشد.با آریامونز همراه باشید.

همانطور که در مقدمه بیان شد تبلتی با مدل SM-T555 در ماه گذشته در دست ساخت است اما مشخصات دیگری از آن فاش نشد. اما Zauba یک وبسایت رهگیری است که با توجه به اطلاعاتی که از این مدل در دست دارد این مدل را 9.7 اینچی خوانده است. این تبلت یک تبلت با سایز بزرگ است که سامسونگ تا به حال همچنین تبلتی را روانه بازار نکرده بود.

اطلاعات بیشتری از این تبلت در دست نیست اما می توان حدس زد که شاید سامسونگ در دست ساخت تبلتی با سایز 9.7 اینچ رقیبی برای آیپد ایر 9.7 اینچی است که ممکن است نسبت تصویر ان نیز به جای 16 به 9 از 4 به 3 موجود در ایپد استفاده شود.

در انتها باید بگوییم که سامسونگ درباره ی این موضوع اظهار نظری نکرده است و باید منتظر رونمایی از تبلت و یا مشخصات تکمیلی ای که در آینده در آریامونز فاش خواهد شد باشیم. با ما همراه باشید.