امروز:10 اردیبهشت 1403

سگا از این به بعد با 300 کارمند کمتر و متمرکز بر روی موبایل وارد عرصه ی بازی سازی می شود

سگا یکی از قدیمی ترین سازندگان بازی است. این شرکت که در حال حاضر در فروش بازی های خود تجربه ی خوبی را احساس می کند اعلام کرده است که به زودی 300 نفر از کارمندان خود را بازنشست خواهد کرد. سگا همچنین در مورد ادامه کار این شرکت و اهداف ان بازی سازی در موبایل را اینده ی خود می داند و بیشترین وقت خود را در این بخش خواهد گذاشت. با آریامونز همراه باشید.

سگا که دوران خوبی را با فروش بازی های Football manager 2015 و Alien تجربه می کند در جدیدترین اقدام خود تصمیم به اخراج 300 کارمند خود کرده است. این شرکت در این باره می گوید که نیاز به بازی ساز های با کارایی بالا دارد و برای همین این کار را انجام می دهد.

این شرکت از کارمندان خود خواسته است که تا انجایی که ممکن است داوطلبانه بازنشت شده و از اخراج ها جلوگیری کنند.

بیانیه ی سگا در مورد اخراج کارمندانش این گونه است:

بازنشستگی داوطلبانه باعث افزایش کارایی شرکت شده و از اخراج های ناخواسته جلوگیری خواهد نمود. هدف از انجام این کار نیز ارتقا سطح کیفی گروه های سازنده بازی است.

سگا در امریکا دفتر خود را از سن فرانسیسکو به شرق کالیفرنیا منتقل می کند و همین انتقال به سادگی 120 فرصت شغلی را حذف خواهد کرد.

John Cheng نماینده سگا در آمریکا در مورد این انتقال می گوید:

من مطمئن هستم که با نقل مکان به شرق کالیفرنیا، رشد بسیاری خواهیم کرد و تبدیل به شرکتی قدرتمند تر خواهیم شد. همچنین ما به خاطر از دست دادن عده ای از بهترین های این صنعت به شدت اندوهگین بوده و به جهت تلاش هایشان از آنها قدر دانی می کنیم.

سگا در مورد بازی های این شرکت اعلام کرده است که در زمان عرضه ی آنها هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و در همان زمان اعلام شده بازار راه می یابد.

اشتراک گذاری