امروز:9 اردیبهشت 1403

چت گروهی و اشتراک ویدئو قابلیت های جدید توییتر

توییتر یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است این شبکه اجتماعی قابلببت هاب جدبد به سرویس خود اضافه کرده است. توییتر مترجم بینگ را برای توییت های خود عرضه کرد. اینک امکانات جدید دیگری به سرویس توییتر اضافه شده است. دو قابلیت جدیدی که توییتر اضافه کرده است شامل ارسال پیام خصوصی مستقیم درون گروهی و امکان اشتراک فیلم است. با آریامونز همراه باشید.

این قابلیت ها در مرحله ی بتا خود می باشند و شما برای گفتگوی بین گروهی و تماشا ویدئو می توانید از کاربرانی که این قابلیت برایشان فعال شده است استفاده کنید. مثلا برای گفتگوی درون گروهی، یک کاربر که به این قابلبیت دسترسی دارد می تواند شما را دعوت کند.

twitter_group-dm-100565112-large

شاید بپرسید گفتگوی درون گروهی چیست؟ این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با کسانی که حتی فالور شما هم نیستن درباره یک توییت یا موضوع خاص صحبت کنید که می توان تعداد افراد درون گروه را به چند نفر رساند و یک گفتگوی گروهی را انجام داد.

در مورد چت گروهی باید این نکته را اضافه کرد که تعداد نهایی افراد ان 20 نفر می باشد.

توییتر چندی پیش سرویس واین (vine) را خریداری کرد که این سرویس یک سرویس اشتراک ویدئو به مدت 6 ثانیه بود. اما می توان این را شروعی برای توییتر دانست و اینک توییتر با قابلیت جدید خود ویدئو های 30 ثانیه ای را نیز پشتیبانی می کند.