امروز:10 اردیبهشت 1403

Mate 7 compact نسخه ی کوچکی از Acsend Mate 7 در راه است.

هوآوی برندی که افراد آن را با قیمت های مقرون به صرفه می شناسند. این شرکت چینی برای نمایشگاه بارسلون محصولات ویژه ای اماده کرده است. نمایشگاه بارسلون در ماه اینده برگزار خواهد شد و هر شرکت جدیدترین محصولات موبایلی خود را در آنجا عرضه می کند. طبق شایعات به گوش می رسد که هوآوی قرار است یک Ascend mate 7  مینی را با نام Mate 7 compact  در بارسلون  رو نمایی کند. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که گفته شد هوآوی در نمایشگاه بارسلون قصد معرفی Mate 7 compact را  دارد. همانطور گه از اسم این موبایل معلوم است هوآوی از آوردن نام Ascend  در کنار نام محصول جدیدش خودکاری کرده است. البته این خبر در حد شایعه می باشید و هنوز تایید رسمی ای روی ان صورت نگرفته است. با این وجود می توان اینگونه برداشت کرد که هوآوی قصد دارد محصولات جدی خود را بدون کلمه ی Ascend به کار ببرد.

Mate 7 compact هوآوی یک گوشی 5.5 اینچی خواهد بود و با این که سایز آن  کوچک شده باز هم یک فبلت را می بینیم. Ascend mate 7 دارای یک صفحه ی 6 اینچی بود که بسیاری از کاربران از آن ناراضی بودند. در مورد Mate 7 compact  در همین حدود مطلب از طریق سایت HDBlog منتشر شده است.

اما پرچم دار بعدی هوآوی Mate 8 به نظر نمی رسد در کنفرانس بارسلون معرفی شود و این شرکت پرچم دار خود را بعد از بارسلون معرفی کند.

هوآوی در تاریخ 10 اسفند یا همان اول مارس 2015 معرفی محصولات خود را در بارسلون انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری