امروز:9 اردیبهشت 1403

سامسونگ در گلگسی اس 6 (Galaxy s6) از لنز خود استفاده می کند

در مورد گلکسی اس 6 خبر ها و شایعات زیادی منتشر شده است. تا اینجا در مورد دوربین 20 مگاپیکسلی مطمئن هستیم و تا اندازه ای در مورد پردازنده ی این گوشی می دانیم. در مورد پردازنده ی این گوشی نمی توان حرف مطمئن زد اما بین اسنپدراگون 810 و پردازنده اکسینوس خود سامسونگ ممکن است یکی از این دو مورد استفاده قرار گیرد. در مورد دلیل این که از اسنپدراگون ممکن است استفاده نشود در این مطلب مقاله ای نوشته شده است. در مورد نمایشگر این گوشی هم نمایشگر 5.5 اینچی در شایعات آمده بود اما در چیز جالبی که در جدیدترین اخبار آمده است استفاده ی سامسونگ از ماژول دوربین ساخت خود در گلکسی اس 6 است. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات گذشته این گوشی مجهز به دوربین 20 مگاپیکسل است و همچنین مجهز به لرزش گیر اپتیکال است. آنچه در مورد این دوربین جدیدا منتشر شده است استفاده سامسونگ از ماژول ساخت خود در دوربین گلکسی اس 6 است. سامسونگ به همراه اپل در اکثر محصولات خود از ماژول دوربین سونی استفاده می کنند. ماژول های دوربین سونی بنا به دلیل بخش قوی دوربین سونی بسیار قوی و با کیفیت هستند.

در گذشته هم خبر هایی مبنی بر تولید لنز های 20 مگاپیکسل سامسونگ به گوشی می رسید و با این وجود استفاده از لنز های خود سامسونگ چیزی دور از انتظار نیست.

باید منتظر بود و دید آیا این اخبار به واقعیت می پیوندد و ایا این لنز ها دارای کیفیت هایی همانند سونی خواهد بود یا خیر؟

با آریامونز همراه باشید.