امروز:28 فروردین 1403

اچ پی تبلت های slate pro 8 و slate pro 10 را معرفی کرد

این دو تبلت که با نام های slate pro 8 و slate pro 10 شناخته می شوند دارای مشخصات داخلی مشابه و فقط از نظر سایز و کیفیت صفحه با هم متفاوت هستند.

slate pro 8 دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی است و slate pro 10 دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی است.آنچه که در اولین نگاه به این تبلت ها به ذهن شما می رسد شباهت ساخت این تبلت ها با اچ تی سی وان می باشد. در مورد طراحی این محصول می توان نمره قبول را به اچ پی داد اما از نظر سخت افزار نباید از slate pro 8 و slate pro 10 انتظار زیادی داشته باشید.

مهم ترین گزینه های تازه معرفی شده شامل دو تبلت اندرویدی می شوند، که با عناوین Pro Slate 12 (مجهز به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی) و Pro Slate 8 (مجهز به نمایشگر ۷.۹ اینچی) نامگذاری شده اند. هر دوی این محصولات از نظر طراحی و ظاهر به نظر مناسب می آیند ولی از نظر سخت افزاری شاید بتوان گفت آخرین تکنولوژی ها در آنها به کار بسته نشده است.

مشخصات slate pro 8 و slate pro 10

تبلت های slate pro 8 و slate pro 10 در دل خود پردازنده ی اسنپدراگون 800 را جا داده است. در کنار این پردازنده ی از یک رم 2 گیگابایت استفاده شده است. صفحه نمایش Pro Slate 8 با نسبت تصویر ۴:۳ رزلوشنی معادل ۲۰۴۸ در ۱۵۳۸ پیکسل را به ارمغان می اورد در حالی که  رزلوشن نمایشگر Pro Slate 12 معادل ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است.

البته انچیزی که جای تعجب دارد این است که این دو تبلت در سال 2015 معرفی شده اند و با اندرید کیت کت به بازار می ایند و در ابتدای کار خبری از اندروید لالی پاپ یا همان 5 نیست.

ان چیز که می توان باعث برتری  slate pro 8 و slate pro 10 بر رقبا دانست وجود Duet pen به همراه این دو تبلت است.Duet pen چیست؟ این  مداد به شما این امکان را می دهد که با کشید ان بر روی هر سطحی نوشته را به تبلت منتقل کنید.

مورد دیگری که می توان در رابطه با Pro Slate 8 و ۱۲ به آن پرداخت ارائه ی یک قلم Duet Pen به همراه آنهاست که با استفاده از آن می توان بر روی هر سطحی نوشت و سپس نوشته ها به صورت اتوماتیک بر روی تبلت پدیدار می شوند.

HP قیمت این دو تبلت را نسبتا بالا اعلام کرده است. قیمیت اچ پی برای Pro Slate 8 برابر 499 دلار و برای Pro Slate 10 قیمت 569 دلار می باشد.

تصاویر Pro Slate 8 و Pro Slate 10

 

HP_Pro_Slate_10_EE_Split.0 HP_Pro_Slate_Back_w_Pen.0 HP_Duet_Pen.0  HP_Pro_Slate_Front_w_Pen.0 hp-pro-slate-0118.0-1 hp-pro-slate-0144.0