امروز:30 فروردین 1403

کد ریجستر (product key) نسخه پیش نمایش ویندوز8.1

کد ریجستر (product key) نسخه پیش نمایش ویندوز8.1 1

مایکروسافت به طور رسمی نسخه پیش نمایش ویندوز8.1 را ارائه کرده است و هم اکنون فایل به روزرسانی آن برای کاربران ویندوز8 به صورت رایگان در دسترس می باشد.همچنین برای تشویق کاربران ویندوز ویستا و ویندوز7 برای استفاده از آخرین نسخه از اکوسیستم سیستم عامل های مایکروسافت، این شرکت نسخه پیش نمایش ویندوز8.1 را به صورت یک فایل ISO را برای دانلود آماده کرده است. این فایل همچنین به آن دسته از کاربران ویندوز8 که میخواهند بدون دستکاری فایل های نصب شده روی سیستمشان ویندوز8.1 را روی یک درایو جدید تجربه کنند می توند مفید باشد.

ویندوز8.1

این نسخه دکمه استارت را به همراه دارد وصفحه شروع جدید با گزینه های شخصی سازی، گزینه ای برای بوت مستقیم به صفحه دسکتاپ، به روز رسانی فروشگاه ویندوز، عکس صفحه قفل، اینترنت اکسپلورر11 و صدها ویژگی جدید را نیز برای ارائه آماده کرده است. به گفته مایکروسافت، ویندوز8.1 شامل بیش از 800 تغییر نسبت به ویندوز8 می باشد.

درحالی که آن دسته از کاربران ویندوز8 که سیستم خود را به ویندوز8.1 ارتقا می دهند نیازی به کلید محصول(product key) ندارند اما بقیه کاربران در هنگام نصب این ویندوز نیاز به وارد کردن یک product key  دارند.

به گفته مایکروسافت همه کاربران می توانند از product key زیر برای نصب این ویندوز و فعال کردن آن استفاده کنند.

NTTX3-RV7VB-T7X7F-WQYYY-9Y92F

ویندوز8.1

 زمان عرضه نسخه اصلی:
بنا به دلایلی این شرکت زمان آغاز عرضه نسخه نهایی ویندوز 8.1 را ساعت ۱۲ a.m روز ۱۸ اکتبر به وقت نیوزیلند اعلام کرده است که برابر با 4 am روز ۱۷ اکتبر به وقت آمریکا است.
البته دسترسی به این آپدیت در دیگر نقاط دنیا، با فاصله کمی پس از عرضه آن در آمریکا است و هنوز برنامه زمانی مشخصی برای آن اعلام نشده است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.