امروز:13 اردیبهشت 1403

جلو گیری از چروک شدن پوست 1

جلو گیری از چروک شدن پوست 1  4

 

The-Best-Home-Beauty-And-Skin-Care-Treatment

این بار با شما هستیم با راه کار های جلو گیری از چروک شدن پوست

1-خورشید:شماره 1 یکی از علل مهم چین و چروک پوست می باشد که بر روی هزاران تن ازمایش شده است.

در یکی از مطالعات جراحان پوست نیویورکDarrick Antell، MD که درآن دو قلو یکسان آزمایش قرار گرفته آن نشان داده است که قرار گرفتن در آفتاب حتی مهم تر از عامل وراثت می باشد.

در این مطالعه خواهر وبرادرانی که کمتر در معرض افتاب بوده اند پوستی زیبا وبدون چروک داشته اند نسبت به ان خواهر برادرانی که بیشتر در معرض افتاب بوده اند.پس کمتر در افتاب باشید.

 

 

2-کرم های ضد آفتاب:در صورتی که نمی توانید از آفتاب به دور باشید آکادمی پوست امریکا می گوید که در این صورت باید از کرم های ضدافتاب استفاده شود.

استفاده از این کرم ها منجرب می شود که در یک زمان هم جلوگیری شود از سرطان پوستی وهم جلوگیری میکند از چین وچروک پوست شما.پس از کرم ضد افتاب حتما استفاده فرمایید.

 

3-سیگار:مطالعات بیشتر وبیشترتاکید کرده اند که دود سیگار سن پوست را با آزاد کردن آنزیمی که  موجب شکسته شدن کلاژن و والاستین(اجزای مهم پوست) را پایین می اورد. 

درآزمایش ها ومطالعاتی که توسط دانشمندان صورت گرفته است نشان می دهد که خواهر و برادرانی که در معرض دود وسیگار بوده اند پوستی چروکیده و تا 40درصد نازک تر از آنانی است که در معرض دود وسیگارنبودند .پس خواهشم این است که سیگار نکشید.

 

 4-خواب کافی:متخصص پوست نیکلاس بیل می گوید هنگامی که شما خواب کافی دارید تولید بیش از اندازه کورتیزول تمام می شود(
(هورمونیکه موجب شکسته شدن سلول های پوستی میشود).

در این حالت هورمون رشد انسانی کمک می کند که پوست ضخیم بماند.پس خوب بخوابید.

 

 5-خوابیدن به پشت:متخصصان معتقداند که در زمان خوابیدن به جلو(صورت به بالش) فشار به گونه ها وپوست می آیدکه این امر باعث می شود که چین و چروک در پوست ایجاد شود.پس به پشت بخوابید