امروز:10 اردیبهشت 1403

چین گوگل را برای شهروندان خود مصدود کرد

 

 

چین گوگل را برای کاربران چینی فیلتر نمود. کشور چین که از جاسوسی های امریکا در درون این کشور و زندگی مردم گله مند بود بالاخره گوگل را از دسترس کاربران خارج کرد تا دیگر از این سرویس و جیمیل و… چینی ها استفاده نکنند.با آریامونز همراه باشید.

کاربران چینی گزارش دادند که دیگر آنها قادر به استفاده از گوگل برای جستجو نمی باشد. گزارش شفاف گوگل نیز این موضوع را تایید می کند. بسیاری از چین گزارش دادند که این کشور دسترسی به جیمیل، و همچنین سایر سیستم های گوگل را مسدود کرده است.
دولت چین نیز در آخرین تلاش ها قبل از مسدود سازی کامل جستجوگر گوگل برخی از جستجو هارا نیز سانسور می کرده. اگر شما هم گزارش شفاف گوگل را چک کنید به طور خاص برای دسترسی جستجو در وب در چین، خواهید دید که ترافیک همیشگی بعد از ۲۱ دسامبر به نصف ترافیک معمول تغییر کرده است
یک سخنگوی گوگل به ما گفت، ما چندین بار تمام موارد را بررسی کردیم و هیچ مشکل فنی که از طرف گوگل باشد را پیدا نکردیم.
برخی از کاربران در چین که سعی در دسترسی به جستجوی گوگل دارند در حال حاظر به هیچ عنوان دسترسی نمی توانند داشته باشند. برخی از کاربران و همینطور تعدادی از این افرا وارد گوگل هنگ کنگ می شوند
شما می توانید چکیده ترافیک کاربران چینی در این گزارش تعاملی را ببینید. ( هم چنین می توانید ببنید که جستجو در کشور شما در گوگل و محصولاتش چه پیشرفتی کرده است )

گزارشات گوگل از دسترسی ها به این سایت

اشتراک گذاری