امروز:10 اردیبهشت 1403

تایزن:سیستم عامل سامسونگ برای تلوزیون هوشمند

 

سامسونگ مدت هاست که بر روی سیستم عامل جدید خود به نام تایزن کار می کند.در این بین بعضی از ساعت های هوشمند سامسونگ با این سیستم عامل وارد بازار شده اند.تایزن چیست و چگونه کار می کند و بر چه اساسی است؟تمام این سوالات را با اریامونز همراه باشید تا به جوابی در خور برسید.

در صورت صحت شایعات در آینده نزدیک شاهد معرفی اولین موبایل تایزن این کمپانی نیز خواهیم بود. حال وبسایت SamsungTomorrow در گزارشی خبر از عرضه تلویزیون های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۵ با سیستم عامل تایزن می دهد. این سیستم عامل که بر پایه لینوکس ساخته شده با همکاری کمپانی اینتل طراحی شده است. گفته شده است که امکانات جالب و جدیدی بر روی این تلویزیون ها قرار داده خواهد شد. مثلاً در حین یک مسابقه ورزشی کاربر می تواند آمارهای مربوط به تیم ها و بازیکنان را مشاهده و بررسی کند.

پشتیبانی از بازیهای Playstation 3 و پلی استیشن 4 نیز بدون نیاز به کنسول نیز در این دیوایس ها وجود خواهد داشت. ارتباط بهتر و قوی تر بین اسمارت فون ها و تلویزیون هم از جمله قابلیت های این محصولات خواهد بود. کره ای ها هنوز تلویزیونی با این سیستم عامل معرفی نکرده اند اما گفته می شود که این اتفاق در آینده نزدیک خواهد افتاد.