امروز:28 فروردین 1403

دریافت رایگان نتایج بازی های فوتبال به صورت پیامک و…

دریافت رایگان نتایج بازی های فوتبال به صورت پیامک و... 4

چطور به کمک ifttt نتایج زنده مسابقات ورزشی را از طریق ایمیل، پیامک یا روش‌های دیگر دریافت کنیم؟

twofootballkick_51348e1d54ccc
 

تمایل دارید تا مدام از اخبار و نتایج بدست آمده توسط تیم محبوب ورزشی خود مطلع باشید؟ کانال ESPN در ابزار بی نظیر ifttt این امکان را به سادگی در اختیار شما قرار می‌دهد تا از اخبار و نتایج مسابقات دلخواه ورزشی خود از طریق ایمیل، پیامک، اعلانیه در تلفن یا روش‌های متنوع دیگر مطلع شوید. شما حتی ‌می‌توانید تعریف کنید که در صورتی که تیم محبوب‌تان در مسابقه‌ای پیروز شد بصورت خودکار بر روی صفحه توییترتان  پست شود.

این ابزار آنلاین به شکل منحصر به فردی بین سرویس‌های مختلف ارتباط برقرار نموده و کار انسان را ساده می‌کند. ifttt به این شکل کار می‌کند که شما شرطی را برای آن تعریف می‌کنید تا اگر آن شرط برقرار شد یک یا چند کار مختلف بصورت خودکار انجام شوند. مثلا اگر خبری در رابطه با تیم محبوب شما در کانال ESPN گزارش شد به شما ایمیل شود یا از طریق پیامک و غیره اطلاع رسانی گردد.

یک دستورالعمل ورزشی ایجاد کنید

ابتدا سایت ifttt.com را باز نموده و سپس در حساب خود وارد شوید، اگر هنوز ثبت نام نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا این کار را انجام دهید. شما می‌توانید به کمک این سرویس بسیاری از امور دیجیتالی روزانه خود را بصورت خودکار به سرانجام برسانید. حال برای اتصال به کانال ورزشی ESPN باید یک Trigger جدید ایجاد کنید.

ایجاد دستورالعمل:

01_espn-ifttt-begin

پس از ورود به ifttt روی Creat a Recipe و پس از آن روی this کلیک کنید. از بین کانال‌های موجود ESPN را برگزینید و از صفحه جدید باز شده Active را انتخاب و سپس قوانین و شرایط استفاده را قبول کنید، حال روی Continue to Next Step بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید. در این مرحله شما می‌توانید انتخاب کنید که به دنبال کدامیک از امکانات ESPN هستید، می‌توانید موارد زیر را انتخاب کنید:

02_epsn-ifttt-trigger

 

پس از انتخاب یکی از موارد بالا می‌توانید نوع ورزش مورد علاقه و پس از آن تیم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا شرط دستور العمل کامل شود. به عنوان مثال اگر آغاز بازی جدید را انتخاب نموده و سپس لیگ اسپانیا و در نهایت تیم بارسلونا را انتخاب کنید، از این به بعد هر وقت این تیم بازی جدیدی داشته باشد شرط برقرار شده و دستوری که در ادامه انتخاب خواهید کرد اجرا خواهد شد.

03_espn-ifttt-that

در مرحله آخر روی then کلیک کنید تا عملیاتی که قصد دارید پس از برقراری شرط ایجاد شود را تعریف کنید. در این قسمت لیستی از سرویس‌های مختلف نمایش داده می‌شود شما می‌توانید تعریف کنید که از طریق سرویس‌های ابری مثل دراپ باکس، درایو، اسکای درایو یا باکس و غیره اطلاع رسانی انجام شود یا اطلاع رسانی از طریق پیامک، ایمیل، فیس بوک، توییتر، اورنوت و چندین و چند سرویس دیگر صورت پذیرد.