امروز:16 اردیبهشت 1403

«فیس بوک مسنجر» از هم اکنون بر روی دستگاه های پوشیدنی اندرویدی

دستگاه های پوشیدنی

توسعه دهندگان اندروید با سرعت شگفت آوری در حال نوآوری برای دستگاه های پوشیدنی اندرویدی هستند و این درحالی است که تنها 27% از گوشی های اندرویدی می توانند از قابلیت های دستگاه های پوشیندنی اندرویدی پشتیبانی کنند و باز این هم درحالی است که تنها دو دستگاه پوشیدنی اندرویدی در بازار موجود است. اما با همه این ها توسعه دهندگان به دستگاه های پوشیدنی نظر مثبتی دارند، و تمام خیلی مصمم بر روی این قضیه کار می کنند.

در آخرین بروزرسانی برای دستگاه های پوشیدنی اندرویدی، مسنجر فیس بوک هم به اپ های هماهنگ با اندروید دستگاه های پوشیدنی اضافه شد و روی این نسخه از اندروید قابل استفاده خواهد بود.

پیش از این مسنجر فیسبوک در ساعت های هوشمند فقط نوتیفیکشن ها را نمایش می داد، اما در این نسخه شما می توانید به پیام ها پاسخ دهید و یا نوتیفکشن ها را غیر فعال کنید.

با اینکه به نظر می رسد این بروزرسانی برای دستگاه های پوشیدنی ارائه شده اما می توان با نصب این اپ بر روی تلفن هوشمند هم از امکاناتی مشابه استفاده کنید و این یعنی یک اپ انعطاف پذیر و قابل قبول.

اگر شما هم اکنون از فیسبوک مسنجر استفاده می کنید، اگر این بروزرسانی را دریافت نکنید هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد، اما این بروزرسانی باعث می شود اپ سریع تر و امن تر کار کند، و البته شما هیچ تفاوتی احساس نخواهید کرد.

دانلود فیس بوک مسنجر

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.