امروز:25 اردیبهشت 1403

با قابلیت جدید جیمیل، از شر اسپم ها و پیام های تبلیغاتی سریع تر راحت شوید

لغو اشتراک

جیمیل یک سرویس محبوب ایمیل است که زندگی را راحت تر کرده است و هر روز در حال بروزرسانی های کوچک و بزرگی است تا زندگی را از این هم راحت تر کند.

جدیدا هم یک بروزرسانی از گوگل در جیمیل ایجاد شده است. در راستای سیاست های جیمیل برای بهتر کردن این سرویس از این به بعد به همراه اسپم ها یا پیام های تبلیغاتی و یا پیام های از طرف انجمن ها و گروه های مختلف یک لینک هم برای لغو اشتراک در کنار نام فرستنده برای شما ایجاد می شود تا اگر نمی خواهید پیامی از سوی این فرستنده دریافت کنید از این لینک استفاده کنید.

به گفته گوگل،هدف این شرکت برای آوردن این لینک در بالای ایمیل این است که شما مجبور به خواندن اسپم ها نباشید والبته از دریافت مجدد آن ها نیزانصراف دهید. ولی این باعث نمی شود که شما نتوانید یک ایمیل را بخوانید ولی اگر بخواهید از دریافت آن انصراف دهید تنها یک کلیک ساده با این کار فاصله دارید.

این لینک مانند تصویر زیر در کنار نام فرستنده ایمیل با عنوان “unsubscribe” در دسترس است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

Half-Moon-Gmail-Unsubscribe-790x310

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.