امروز:10 فروردین 1403

انچه در WWDC 2015 معرفی شد: اپل موزیک ، iOS 9 ، OS X El Capitan ، WatchOS 2

شب گذشته اپل در کنفرانس WWDC خود از جدیدترین محصولات نرم افزاری خود پرده برداشت. این کنفرانس را می توانیم به 4 بخش تقسیم کنیم. یکی از بخش های اصلی این کنفرانس به رونمایی از سرویس استریم موزیک اپل به نام اپل واج اختصاص یافت. بخش دیگر این کنفرانس به رونمایی از دو سیستم عامل جدید اپل برای آی دیوایس ها مربوط می باشد. این سیستم عامل ها iOS 9 و WatchOS 2 می باشد. همچنین اپل از OS X جدید خود با نام El Capitan پرده برداشت. با آریامونز همراه باشید تا به کنفرانس توسعه دهندگان اپل با نام WWDC را مرور کنیم.

معرفی اپل موزیک (Apple Music)

چندی پیش تا دیشب که این سرویس معرفی شد شایعات زیادی درباره ی این سرویس به گوش می رسید. یکی از مهمترین شایعات را می توان درباره زمان عرضه این سرویس دانست. خیلی از تحلیل گران از معرفی نشدن این سرویس تاکید داشتند اما اپل این سرویس را معرفی نمود. این سرویس که رقیب اصلی اسپیتیفای می باشد به شما این امکان را می دهد که با پرداخت حق اشتراک ماهیانه موسیقی های محبوب خود را گوشی کنید. این سرویس در برای ویندوز، او اس ایکس و آی او اس عرضه خواهد شد. همچنین باید منتظر این محصول بر روی اندروید نیز در ماه های آینده باشیم.

معرفی  iOS 9

در کنفرانس WWDC 2015 از iOS جدید اپل یعنی iOS 9 نیز پرده برداری شد. در نسخه ی جدید آی او اس امکانات و قابلیت های جدیدی را می بینیم. ما در آریامونز فیلم زیر را برای شما آماده کرده ایم که هر چه بهتر با آی او اس 9 و ویژگی های آن اشنا شوید. اما به صورت کوتاه می توانیم به اضافه شدن حالت Low Power، نوت برداری بهتر،سیری با قابلیت بهتر،تغییرات در سوییچر، تغییرات در اسپات لایت، ویژگی جدید Proactive Assistant برای مدیرت ایمیل ها و پیام ها و زمان بندی،ویژگی جدید Slide-Over برای آیپد،ویژگی تصویر در تصویر ویدئو، تغییرات در ویژگی های کیبرد و … .

معرفی OS X El Capitan

apple-inc-aapl-to-push-new-apple-tv-at-wwdc-2015

دیشب اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود از نسخه ی جدید سیستم عامل خود برای مک بوک های خود رونمایی کرد. این سیستم عامل با نام  OS X El Capitan شناخته می شود و دارای ویژگی های جدیدی است که بخشی از آن شامل موارد زیر می باشد:

1- تغییراتی در مرورگر سافاری از جمله اضافه شدن برخی افکت های حرکتی جدید و پین کردن سایت‌ها در سمت چپ مرورگر

2- امکان قطع صدای در حال پخش در یک تب بوسیله یک دکمه

و …

شما می توانید ویژگی های بیشتر این سیستم عامل را در این مطلب مطالعه فرمایید.

معرفی نسخه ی جدید سیستم عامل اپل واچ با نام  WatchOS 2

اپل در این کنفرانس از نسخه ی دوم از واچ او اس خود پرده برداشت. در این نسخه از واچ او اس باگ های بسیار بهبود بخشیده شده است. اپل در واچ او اس 2 خود امکان بر قراری مستقیم ارتباط با وای فای را بدون وساطت آیفون مهیا کرده است. همچنین کاربران می توانند با استفاده از Home kit و دکمه ی چرخان اپل واچ این دمای خانه را تنظیم کنند. همچنین با آپدیت کردن اپل واچ می توانید قابلیت تماشای ویدئو را به اپل واچ خود بیاورید.

 

انچه در کنفرانس دیشب WWDC 2015 اپل رخ داد را چگونه ارزیابی می کنید؟ عملکرد اپل در ارائه اپل موزیک و اپدیت های نرم افزاری از نظر شما چگونه  می باشد؟ با آریامونز در میان بگذارید.