امروز:10 اردیبهشت 1403

بررسی قدرت کارت گرافیک nvidia Titan X

کارت گرافیک انویدیا تایتان ایکس چند هفته پیش معرفی شد. این کارت گرافیک در زمان رونمایی بسیار به قدرت آن مخصوصا در استفاده برای هدست های مجازی و … تاکید شده بود امروز در بنچمارک CompuBench مورد بررسی قرار گرفت.  در این بررسی این کارت گرافیک در اکثر بخش های در رتبه نخست دیده می شود. با آریامونز همراه باشید.

این تست در حالت OpenCl انجام گرفته و می توان نتایج را در مورد تست تک هسته ای بسیار کار آمد دانست همچنین این بنچمارک ها در حالت نرمال انجام گرفته است. فرکانس کاری این کارت گرافیک در حالت تک هسته ای 1076 MHz بوده است.

قبل از ارائه ی بنچمارک های تایتان ایکس خوب است که مشخصات این کارت گرافیک را برای شما شرح دهیم. کارت گرافیک تایتان ایکس یک کارت گرافیک 12 گیگابایتی است که دارای سرعت 1076 MHz می باشد.

NVIDIA-GeForce-GTX-TITAN-X-Face-Detection-Ocean-Surface-Simulation NVIDIA-GeForce-GTX-TITAN-X-Face-Detection-Optical-Flow NVIDIA-GeForce-GTX-TITAN-X-Face-Detection NVIDIA-GeForce-GTX-TITAN-X-Video-Composition NVIDIA-GeForce-GTX-TITAN-X-performance-in-CompuBench NVIDIA-GeForce-GTX-TITAN-X-Particle-Simulation-64k