امروز:9 اردیبهشت 1403

دوربین های 50.6 مگاپیکسلی کانن با نام های 5Ds و 5Ds R معرفی شدند;بررسی آریامونز

کانن دوربین های جدید خود را امروز معرفی کرد. امروز دوربین PowerShot G3 X توسط کانن معرفی شد. در ادامه معرفی های خود دو دوربین از سری 5D خود را معرفی کرد. 5Ds و 5Ds R دو مدل جدید از خانواده ی 5D می باشد که یکی از قوی ترین دوربین های حرفه ای این شرکت می باشد. کانن این دو دوربین را با سنسور فوق العاده قدرتمند 50.6 مگاپیکسل معرفی کرد با آریامونز همراه باشید.

کانن در دو دوربین جدید خود از یک نوع سنسور استفاده کرده است. سنسور جدید این دو دوربین سنسور قوی 50.6 مگاپیکسل است. این دو دوربین دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی می باشند و شاسی این دو دوربین به گونه ای طراحی شده که لرزش را به حداقل برساند. پردازنده ای که کانن در 5Ds و 5Ds R استفاده کرده است یک پردازنده ی DIGIC 6 می باشد. این پردازنده پردازش  سریع تر از قبل را برای کاربران به ارمغان می آورد.

سیستم فکوس این دو دوربین بسیار پیشرفته بوده و با 61 نقطه فکوس تجربه بی نظیری برای عکاسان به ارمغان می آورد.

سرعت عکس گرفتن این دوربین 5 فریم در ثانیه می باشد و در منظره یاب 5Ds و 5Ds R می توان نزدیک به 100 درصد از کل میدان دید را دید. این دو دوربین از NFC و WIFI نیز پشتیبانی می کنند که برای انتقال سریعتر بین این دستگاه ها و کامپیوتر بسیار عالی می باشد. همچنین این دو امکان برای استفاده از وسایل جانبی نظیر کنترل نیز بسیار مفید است.

در کنار این ها باید به درگاه usb 3 و خروجی HDMI و CF/SD اشاره کرد. این دو دوربین کانن قادر به فیلمبرداری 1080p با نرخ فریم 24/25 یا 30 فریم در ثانیه می باشند. این دو دوربین توانایی فیلمبرداری 720p نیز دارند و شما می توانید با این حالت تا  ۶۰ فریم در ثانیه نیز فیلمبرداری انجام دهید.

 

حساسیت ایزوی 5Ds R و 5Ds بین 100 تا 6400 می باشد که شاید جای کار بیشتری در این مورد وجود داشته است.

کانن تکنولوژی Automatic Exposure را در 5Ds R و 5Ds خود به کار برده است. این تکنولوژی قبلا در دوربین  7D این شرکت به کار رفته بود. این تکنولوژی برای افرادی که قصد دارند از منابع نور مانند ستارگان یا خودرو ها روشن در شب عکاسی کنند بسیار عالی می باشد.

قیمت این دو دوربین به ترتیب ۳٫۷۰۰ و ۳٫۹۰۰ دلار بوده و از خرداد ماه در بازار عرضه خواهد شد.

تصاویری از این دو دوربین:

 

EOS_5DS_FRT.0 EOS_5DS_BODY_up_FRT.0  canon_ef11-24f4_002 EOS_5DS_BODY_TOP.0

اشتراک گذاری