امروز:9 فروردین 1403

شایعات از زمان معرفی گوشی تاشوی سامسونگ در سال آینده خبر می دهند

اگر با آریامونز همراه بوده باشید حتما خبر هایی پیرامون گوشی تاشوی غیر معمول سامسونگ شنیده اید. این دستگاه مانند یک گوشی ساده ی تا شو نبوده و به یک نمایشگر تاشو مجهز است. چیزی که تا به حال ندیده ایم. امروز اطلاعات بیشتری پیرامون این گوشی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که در گذشته نیز اطلاعات و تصاویری پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شد اما عملی بودن آن سخت به نظر می رسید. اما در جدیدترین اطلاعات به نظر باید منتظر گوشی جدید سامسونگ در سال آینده میلادی باشیم. چیزی که این گوشی را بیش از پیش نزدیک نشان می دهد.

samsung-seamless-folding-amoled-design

اطلاعات های منتشر شده از گوشی تاشوی سامسونگ نشان از استفاده از پردازنده های مختلف می دهد. برای مثال در یک سری از اسنپدراگون 820 استفاده شده بود و در یک سری از اسنپدراگون 620 استفاده شده بود. اما باید بدانیم که این دستگاه در حال سپری کردن دوران تست است و سامسونگ  در پی یافتن بهترین پردازنده برای این دستگاه می باشد.

samsung-flexible-display-patents-2

از دیگر اطلاعاتی که پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شده است رم 3 گیگابایت و بهره مندی از درگاه میکرو اس دی می باشد. البته شایعات پیرامون این دستگاه از قابلیت تعویض باتری نیز سخن می گوید اما به بعید به نظر می رسد زیرا طراحی این گوشی برای خود مشکلات فراوانی را خواهد داشت و باتری قابل تعویض به مراتب به این مشکلات می افزاید.