امروز:9 فروردین 1403

پیش فروش گلکسی اس 6 اج پلاس از 20 آگوست در کره جنوبی آغاز خواهد شد

امروز گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 معرفی می شوند. این مراسم در نیویورک و در مراسم Unpack سامسونگ انجام خواهد شد. اما امروز خبر های رسمی از شروع پیش فروش گلکسی اس 6 اج پلاس در کره ی جنوبی از 20 اگوست خبر می دهد. در گذشته نیز شروع پیش فروش در فرانسه از 22 اگوست آغاز خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

کره ی جنوبی خانه ی سامسونگ با نوجه به اخبار رسمی از شرکت سامسونگ از 20 آگوست پذیرای پیش فروش گلکسی اس 6 اج پلاس خواهد بود. این گوشی با امکاناتی شبیه گلکسی نوت 5 معرفی می شود. از جمله امکانات این گوشی را می توان پردازنده ی اگزینوس 7420 نام برد. همچنین رم این گوشی یک رم 4 گیگ خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی نیز از گلکسی اس 6 اج بزرگتر بوده و یک صفحه نمایش 5.66 اینچی است.

امروز در کنار گلکسی اس 6 اج پلاس گلکسی نوت 5 نیز معرفی می شود. این گوشی نیز مانند گلکسی اس 6 اج پلاس به یک صفحه نمایش 5.66 اینچی مجهز خواهد بود. پردازنده ی این گوشی نیز چیپست اگزینوس 7420 خواهد بود. این پردزانده همانند پردازنده ی گلکسی اس 6 می باشد. رم این گوشی نیز یک رم 4 گیگابایت می باشد. همچنین از ویژگی هایی که برای این گوشی بر شمرده شده است قلم Spen با قابلیت فشاری است. این ویژگی به این معنا می باشد که شما برای این که قلم را زا انتها ی گوشی بیرون بیاورید نیاز به بیرون کشیدن قلم نخواهید داشت و با یک فشار قلم S pen به بیرون خواهد آمد.

در گذشته عکس هایی از این دو گوشی منتشر شد که می توانید آن ها را در این مطلب ببنید.

همچنین زمان معرفی این دو گوشی امشب به ساعت 7:30 به وقت ایران می باشد. با آریامونز همراه باشید.