امروز:10 اردیبهشت 1403

از طریق تلویزیون هوشمند سامسونگ خرید و پرداخت بانکی را تجربه کنید

شرکت کره ای سامسونگ که در تولید تلویزیون های هوشمند موفق بوده و حالا سیستم پرداخت نیز برای این دستگاه ها راه اندازی کرده است . سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون های هوشمند در  دنیا است و اکنون با پشتیبانی از سیستم پرداختی کارت های اعتباری ، دبیت کارت ها ، پی پال و دیگر پرداخت های موبایلی رویکرد تازه ای را نشان داده است . با آریامونز همراه باشید …

شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد به علاقه مندان خود نشان دهد که فرآینده پرداخت با تلویزیون های هوشمند این شرکت آسان شده است . برای این منظور پس از ثبت نام اولیه باید 3 مرحله را طی کنید تا تراکنش مالی تان انجام شود . برای پرداخت از طریق تلویزیون های هوشمند سامسونگ بعد از انتخاب خرید ، دکمه Pay Now را فشار دهید و شماره پین خود را وارد کنید . پس از آن به همین راحتی فرآیند خرید و پرداخت انجام خواهد شد .

اما تلویزیون های هوشمند از تایزن استفاده می کند و اندروید روی آنها نصب نیست . پس این قابلیت چه سودی برای کاربران خواهد داشت ؟ در واقع تلویزیون های هوشمند قابلیتی دارند که کاربران اندرویدی نیز می توانند از آن استفاده کنند . افرادی که اسمارت فون های اندرویدی این شرکت را دارند می توانند اطلاعات حساب خود و روش های پرداختی ثبت شده را به تلویزیون هوشمند سامسونگ خود انتقال دهند تا ثبت حساب های آنها ساده تر انجام شود . با استفاده از این قابلیت می توانید ساده تر محتوا و یا بازی خریداری کنید .

با استفاده از این روش پرداخت نگران امنیت حساب تان نباشید .این تلویزیون ها دارای کیبورد مجازی امنیتی هستند و به کاربران کمک می کند که رمز عبور و اطلاعات شان را به صورت ایمن وارد کنند . از این کیبورد مجازی می توانید برای وارد کردن اطلاعات پرداخت استفاده کنید .

سامسونگ به زودی  اطلاعات بیشتری را در مورد سیستم های پرداخت تلویزیون های هوشمند خود ارائه می کند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم