امروز:11 اردیبهشت 1403

سامسونگ به کاربران چینی خود اجازه ی پاک کردن برنامه های از پیش نصب شده را داد

همه ی گوشی های هوشمند از ابتدا برنامه های از پیش نصب شده ای بر روی خود دارند. بسیاری از این برنامه ها اصلا کاربردی نداشته و فقط حافظه و منابع گوشی را مورد استفاده قرار می دهد. از این رو بسیاری به سراغ روت کردن گوشی خود می روند تا این مشکل را حل کنند. اما سامسونگ چندی پیش اعلام کرده بود که این امکان را به کاربران خود خواهد داد. اینک سامسونگ این امکان را در کشور چین فعال کرده است. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ امکان جدید حذف برنامه ها را در کشور چین فعال کرده است و باید منتظر ارائه این خدمت به سایر مناطق جهان باشیم. این امکان به راحتی به شما ابن امکان را خواهد داد که برنامه های از پیش نصب شده بر روی دستگاه خود را حذف کنید. بر اساس گزارش های رسیده بر روی گلکسی نوت 3 از 44 برنامه فقط 24 برنامه قابلیت حذف ندارند و دلیل آن را می توان تفاهمنامه هایی که سامسونگ با دیگر کمپانی ها امضا کرده است دانست.

قابلیت حذف به صورت یک اپدیت به گوشی ها سامسونگ اضافه شده است و باید منتظر آپدیت برای سایر نقاط جهان نیس باشیم. این خبر برای دارندگان گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج یک خبر خوب خواهد بود و بیش از پیش از خرید خود رضایت خواهند داشت.

با آریامونز همراه باشید.