امروز:9 فروردین 1403

قیمت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در اروپا کاهش یافت

سامسونگ چندی پیش گزارش مالی خود را منتشر کرد. گزارش مالی این شرکت یک سود بسیار خوب را برای سامسونگ نشان می داد اما به گفته ی سامسونگ به هدفمان نرسیدیم. در کنار این موضوع گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+ نیز به زودی معرفی می شود و سامسونگ برای این که فروش بیشتری از این دو گوشی خود یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج داشته باشد قصد کاهش قیمت این دو گوشی را داشت. خبر ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قیمت گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود را در کشور هلند کاهش داده است. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ در حال حاضر در کشور هلند قیمت گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود را کاهش داده است و باید به مرور منتظر ارزان تر شدن گوشی ها در کشور ها دیگر نیز باشیم.

قیمت در حال حاضر گلکسی اس 6 نسخه ی 32 گیگابایت 699 یورو می باشد که با تغییر قیمت جدید شما می توانید این گوشی را با قیمت 599 یورو بخرید. این تغییر قیمت برای گلکسی اس 6 اج بیشتر می باشد. گلکسی اس 6 اج نسخه ی 32 گیگابایت با قیمت 849 دلار فروخته می شد و قیمت جدید آن برای این نسخه 699 دلار می باشد. همچنین قمیت نسخه های 64 گیگابایت این دو گوشی هر کدام 100 یورو بیشتر می باشد.

به نظر با این تغییر قیمت این دو گوشی در آینده فروش بهتری خواهند داشت و شاید به سامسونگ به اهداف خود نزدیک شود.