امروز:14 اردیبهشت 1403

اسمارت فون جی 7 سامسونگ با دو پردازنده اکسینوس و اسنپ دراگون عرضه می شود

شرکت سامسونگ از اسمارت فون گلکسی J7 , J5 رونمایی کرد . عرضه این دو گوشی برای نخستین بار در کشور هند آغاز شده است . شرکت کره ای سامسونگ اسمارت فون J7 را در دو نسخه با پردازنده های مختلف به بازار وارد کرده است . با آریامونز همراه باشید …

ماه پیش سامسونگ اسمارت فون جی 7 را با پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615 معرفی کرد اما حالا مدل عرضه شده در بازار هند با پردازنده ی اکسینوس 7580 می باشد که با مدل ارائه شده در بازار چین فرق می کند .

پردازنده اکسینوس 7580 مانند پردازنده اسنپ دراگون 615 تراشه 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali T720 MP2 آرم دارد . پیش از این بنچمارکی از سوی Geekbench منتشر شده بود و در آن اعلام شد که در این گوشی از پردازنده اکسینوس 7580 استفاده می شود . در مدل تست شده گوشی فرکانس کاری بالای 1.6 گیگاهرتز  دارد .

احتمالا سامسونگ از یک پردازنده جدید در گوشی های هوشمندش استفاده می کند که باید منتظر تست هایی برای اندازه گیری عملکرد آن در مقابل پردازنده اسنپ دراگون باشیم .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم