امروز:9 اردیبهشت 1403

پتنت App Edge سامسونگ به منظور تولید نمایشگرهای خمیده به ثبت رسید

سامسونگ قصد دارد صفحه نمایش خمیده اج را برای عموم کاربران عرضه کند . این نمایشگر در گلکسی نوت اج با ایراداتی همراه بود که سامسونگ می خواهد این اشکالات را رفع کند و صفحه نمایش های خمیده را با قدرت بیشتری عرضه کند . با آریامونز همراه باشید ….

این شرکت کره ای بعد از گلکسی نوت اج ، اسمارت فون گلکسی اس 6 اج را با نمایشگر خمیده عرضه کرد . این گوشی خمیده با ویژگی های جدید طرفداران زیادی پیدا کرد اما سامسونگ می خواهد باز هم در زمینه صفحه نمایش های خمیده پیشرفت کند .

سامسونگ برای این منظور نام تجاری App Edge را به عنوان یک پتنت در اداره پتنت آمریکا به ثبت رسانده است . در توضیحات این پتنت نوشته شده است : “نرم افزاری برای سازماندهی و دسترسی سریع به برنامه های پر  استفاده ”

gsmarena_0021

با این پتنت انتظار می رود که سامسونگ اپلیکیشن های بیشتری را برای نمایشگرهای خمیده عرضه کند . البته شاید سامسونگ می خواهد اسمارت فون های جدیدی با نمایشگر خمیده به بازار عرضه کند و گوشی های بیشتری را درکنار گلکسی نوت اج و گلکسی اس 6 اج با نمایشگر خمیده معرفی کند .

نظرشما درباره گوشی های با صفحه نمایش خمیده چیست ؟ آیا اسمارت فون هایی با صفحه نمایش خمیده برای کاربران کاربردی خواهد بود ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم