امروز:10 فروردین 1403

گوشی تاشوی سامسونگ اولین محصول این کمپانی که به اسنپدراگون 808 مجهز خواهد شد

تا پیش از این فکر می کردیم مدل SM-G9198 که مجوز TENNA  را دریافت کرده است همان نسخه مینی گلکسی اس6 می‌باشد و با توجه به مشخصات فاش شده از این گوشی می‌دانستیم قرار است که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده کند. اما حالا مشخص شده است این گوشی یک گوشی تاشدنی است که برای بازار چین آماده شده است.

احتمال داده می‌شود این گوشی هوشمند نسل بعدی SM-G9098 باشد که سال گذشته برای بازار چین عرضه شده و از مشخصات فاش شده این گوشی می‌توان به نمایشگر ۳/۹۱ اینچی سوپر امولد با روزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل ، پردازنده ۶ هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۰۸  که روی فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز کلاک شده، ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی (پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD‌ تا ۱۲۸ گیگابایت)،پشتیبانی از شبکه 4G‌، اندروید 5.1.1، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

بدنه‌ی این گوشی از شیشه و فلز ساخته شده است و همچنین از دو نمایشگر (یک نمایشگر داخلی و یک نمایشر خارجی هر دو به اندازه ۳.۹۱ اینچ) بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ۱۹۱ گرم وزن دارد.

هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه آن و این که آیا سامسونگ قصد عرضه این گوشی در سایر کشورها را هم دارد یا نه منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه آن در چین خواهیم بود.

Samsung-SM-G9198

 

Samsung-SM-G9198_1

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.