امروز:10 اردیبهشت 1403

ویدئو : فبلت گلکسی نوت 5 با طراحی شبیه به اس 6 عرضه خواهد شد

شرکت سامسونگ همیشه بهترین اسمارت فون ها را به بازار عرضه کرده و خانواده نوت سامسونگ نیز همیشه بهترین فبلت های موجود در بازار بوده است . این رقابت تنگاتنگ بین شرکت های تولید  کننده اسمارت فون باعث شده که همیشه اخبار و شایعاتی در مورد محصولات وجود داشته باشد . گلکسی نوت 5 هم مستثنی نیست و روزانه شایعاتی را درباره این فبلت می شنویم .

یک ویدئوی سه بعدی از این محصول منتشر شده است که خیلی خوب گلکسی نوت 5 را نمایش می دهد . با تماشای این رندر می توانید برداشت کاملی را از ظاهر فبلت گلکسی نوت 5 داشته باشید اما جزئیات در این فیلم مشخص نمی باشد . با آریامونز همراه باشید …

این فیلم سه بعدی از طرف یکی از کاربران توئیتر به نام @onleaks  منتشر کرده و این منبع به کاربران تا 80 درصد اطمینان می دهد که نوت 5 مشخصات زیر را داشته باشد .

در این ویدئو مشاهده می شود که نوت 5 از نظر طراحی بسیار شبیه به گلکسی  اس 6  است اما نمایشگر بزرگتری دارد و مسلما در ابعاد بزرگتری نیز عرضه می شود .

شایعات قبلی بیان می کرد این گوشی به پورت USB-C مجهز است اما در ویدئو این پورت نشان داده نمی شود . ظاهرا شاهد خروج S Pan از جایگاهش هستیم و شرکت سامسونگ پیش از این پتنت فوق را ثبت کرده بود .

ظاهرا گلکسی نوت 5 نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2K یا 4K دارد . پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7422 و باتری 3100 میلی آمپری از دیگر مشخصات نوت 5 است . این فبلت در مراسم IFA 2015  برلین رسما معرفی خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم