امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون گلکسی A8 احتمالا به زودی عرضه خواهد شد

اسمارت فون گلکسی A8 سامسونگ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است اما به عنوان یکی از باریکترین و جنجالی ترین اسمارت فون های امسال سامسونگ شناخته می شود .این گوشی از تمام اسمارت فون های شرکت های کره ای ها باریک تر است و حتی از آیفون های اپل نیز سبقت گرفته است .

این گوشی جدیدترین تولید سامسونگ در سری موبایل های فلزی سری A می باشد که طراحی آن شبیه به گلکسی S6 است . اکنون یک کاتالوگ تبلیغاتی از این تلفن هوشممند توسط سامسونگ در کره جنوبی منتشر شده است . با آریامونز همراه باشید …

این کاتالوگ به زبان کره ای منتشر شده است اما از اعداد می توان به مشخصات آن پی برد . این اسمارت فون ضخامت 5.9 میلی متری خواهد داشت و یکی از نازک ترین گوشی های ساخت دست کره ای هاست .

1

این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دهانه لنز F/1.9 خواهد داشت . این دوربین را خود شرکت سامسونگ طراحی کرده و اندازه ماژول دوربین نسبت به سایر محصولات 25 درصد کاهش داشته است .

این اسمارت فون به باتری 3050 میلی آمپری مجهز است و نمایشگر آن 5.66 اینچ و تمام HD می باشد .این گوشی برخلاف پرچمدار اکنون شرکت سامسونگ از کارت حافظه پشتیبانی می کند و می توانید تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی گوشی را افزایش دهید .

کاتالوگ تبلیغاتی به زبان کره ای نوشته شده است . این گوشی همانند گوشی های قبلی سری A در چین رونمایی می شود . حتی ضعیف ترین گوشی با نام گلکسی A3 نیز در کره جنوبی رونمایی نشد . این نشان می دهد که این شرکت بزرگ کره ای تمایل دارد تولیدات قدرتمند خود را در کشورش عرضه کند . با منتشر شدن کاتالوگ گوشی A8 از سوی سامسونگ حدس می زنیم که این گوشی به زودی رسما معرفی خواهد شد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم