امروز:1 اردیبهشت 1403

گوشی دو سیم کارته گلکسی S6 با اندروید 5.1.1 به روز رسانی می شود

شرکت سامسونگ خیلی بی سر و صدا مدل 2 سیم کارته گوشی گلکسی S6 را وارد بازارهای پرطرفدار گوشی های دو سیم کارته کرد . کاربرانی که علاقه مند هستند دو سیم کارت از دو اپراتور (مثلا همراه اول و ایرانسل ) داشته باشند به گوشی های دو سیم کارته علاقه نشان می دهند . حالا اگر پرچمدار شرکت سامسونگ با مدل دو سیم کارته وارد بازار شود حتما استقبال خوبی از آن می شود و بازار خوبی خواهد  داشت . اکنون باید مطرح کنیم کاربرانی که گوشی دوسیم کارته گلکسی اس 6 را خریداری کرده اند می توانند به زودی اندروید 5.1.1 را دریافت کنند .

s6-duos-sm-g-920-fd-update-5.1.1

حجم آپدیت  اندروید برای این گوشی ها 620 مگابایت خواهد بود و پیشرفت و تغییرات  حاصل در این سیستم عامل همراه با بهبود امنیتی خواهد بود . نمی دانیم در این آپدیت مشکل مدیریت رم  حل شده است یا نه ؟ البته در آپدیت اندروید 5.1 اپراتور AT&T هنوز حل نشده بود .

با این به روز رسانی گوشی دو سیم کارته گلکسی اس 6 شما که اکنون سیستم عامل 5.0.2 دارد ، دارای سیستم عامل 5.1.1 خواهد شد . خیلی خوب است که شرکت سامسونگ مدل دو سیم کارته پرچمدارش را فراموش نکرده و آپدیت سیستم عامل را هم زمان با مدل یک سیم کارته گلکسی اس 6 ارائه داده است .

اگر شما هم گوشی دو سیم کارته گلکسی اس 6 دارید و این آپدیت را انجام داده اید ، ما را از نتیجه آپدیت با خبر کنید …

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم