امروز:10 اردیبهشت 1403

لپ تاپ های سامسونگ در عین سبک و باریک بودن مقاومت بالایی دارد

سامسونگ باریکترین و سبک ترین لپ تاپ ها را عرضه می کند که در بین سایر لپ تاپ های رقبا منحصر به فرد است . اگر این سبک بودن لپ تاپ در کنار مقاومت و استحکام آن قرار گیرد برای کاربران ارزشمند خواهد بود . شرکت کره ای سامسونگ برای اینکه در بازار خدشه ای به اعتبارش وارد نشود ، نوت بوک هایش را تحت تست های کیفی مختلف قرار می دهد .

این شرکت معروف کره ای برای این که به کاربران اطمینان دهد که لپ تاپ هایش در عین سبک بودن و باریک بودن ، مقاومت بالایی  دارد ویدئویی را از تست های مختلف کنترل کیفی روی لپ تاپ در یوتیوب منتشر  کرده است . با آریامونز همراه باشید و روند انجام تست ها را دنبال کنید …

در تست های سامسونگ مقاومت لپ تاپ از لحاظ متنوع و گسترده ای تست می شود . در این ویدئو لپ تاپ دفعات زیادی تحت فشار و پیچش قرار داده می شود تا کاربران مطمئن شوند که لپ تاپ های سامسونگ تحت فشارهای احتمالی در استفاده روزمره مقاومت می کند و تحمل بالایی برای ضربات دارد .

در این آزمون میزان تحمل نمایشگر هم سنجیده می شود و به دفعات نمایشگر باز و بسته می شود تا مقاومت لولاها و نمایشگر را نشان دهد . بعد از آن صفحه کلید تست می شود تا کاربران مطمئن شوند فشار بر صفحه کلید بر عملکرد و دقت تایپ آن تاثیری ندارد و صفحه کلید لپ تاپ های سامسونگ عمر مناسبی دارد .

در ادامه سامسونگ مقاومت لپ تاپ هایش را در مقابل حرارت و گرما مورد تست قرار داده است . کارکرد لپ تاپ در  اتاق مخصوص آکوستیک نیز سنجیده می شود و در آخر روی لپ  تاپ تست سقوط انجام می گیرد .

ویدئوی منتشر شده در توتیوب توسط سامسونگ را مشاهده کنید …

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم